اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع ۳۱۳ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان گفت: ۳۱۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بین نیازمندان استان کرمان توزیع شده است.

توزیع ۳۱۳ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش‌های همدلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان در راستای منویات رهبری در کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا بود و کمک‌های مومنانه از سنت‌های جامعه اسلامی‌ست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ه) استان کرمان بیان کرد: ستاد در ماه رمضان با کمک دوستان خدماتی را ارائه کرد که کمک‌های مومنانه به اقشار نیازمند و کمک به همشهریان سیل‌زده از جمله این خدمات است.

روح‌اللهی با اشاره به خدمات بنیاد احسان در ماه مبارک رمضان جاری تصریح کرد: ۳۱۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توزیع شده است و در مرحله پنجم کمک‌های مومنانه ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد و اقدام مشترک با جامعه ایمانی مشهد داشتیم و ۳۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در اختیار نیازمند قرار گرفت.

وی یادآور شد: در شب میلاد امام‌حسن (ع) هم ۶ هزار  و ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و در استان سعی کردیم علاوه بر رزمایش‌های همدلی یک‌سری ‌آورده‌هایی را در قالب رزمایش‌های مشترک داشته باشیم و در این زمینه پیشتاز کشور هستیم.

مدیرکل ستاد  اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از رزمایش همدلی مشترک با نیروی انتظامی خبر داد و اضافه کرد: در روز تولد امام حسن (ع) توانستیم ۶ سری جهیزیه کامل را به زوج‌های نیازمند اهدا کنیم.

روح‌اللهی افزود: کمک به افراد آسیب‌دیده از سیل یکی دیگر از خدمات ستاد اجرایی‌ست و همکاران ما بلافاصله بعد از سیل در منطقه حاضر شدند و خدماتی را ارائه کردند‌ و از گروه جهادی شهید فرخ‌یزدان‌پناه، امدادرسانان آفروید، گروه شهید باکری و گروه جهادی صدای مستضعفان قدردانی می‌کنم.

وی اظهار داشت: با توجه به بازدید از مناطق سیل‌زده طی سال‌های اخیر متوجه شده‌ایم بسیاری از خسارت‌ها به‌علت مدیدیت نادرست است و خانه و مزرعه و محل نگهداری دام‌ها را در مسیر رودخانه قرار می‌دهند و در سیل اخیر دیدیم، خطوط انتقال برق در مسیر رود قرار داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از مردم برای حضور با شور و شعور در انتخابات دعوت کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول