اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرماندار: سه قوه کشور درگیر موضوع مسکن مهر پاوه هستند

فرماندار پاوه گفت: رئیس قوه قضائیه، استاندار به‌عنوان نماینده قوه مجریه و نماینده مردم اورامانات به‌عنوان نماینده قوه مقننه خواستار اتمام کار مسکن مهر پاوه هستند.

فرماندار: سه قوه کشور درگیر موضوع مسکن مهر پاوه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور در جلسه ستاد مسکن شهرستان پاوه که مدیرکل تعاون، معاون اداره کل مسکن و شهرسازی، رئیس دادگستری و دادستان پاوه و سایر اعضای ستاد مسکن برگزار شد، اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه، استاندار به‌عنوان نماینده  قوه مجریه و نماینده مردم اورامانات به‌عنوان نماینده قوه مقننه خواستار اتمام کار مسکن مهر و تحویل فوری منازل به مردم هستند.

وی ادامه داد: برابر مصوبه ستاد مسکن شهرستان تمامی اعضای شرکت تعاونی‌هایی که سهم آورده خود را تاکنون واریز نکرده موظف هستند تا پنجم خردادماه سال ۱۴۰۰ مابقی سهم خود را واریزو در صورت عدم واریز تا این موقع به منزله انصراف است.

فرماندار پاوه گفت: بعداز اتمام مهلت مقرر اعلام شده ستاد مسکن شهرستان جهت تعیین نحوه جایگزین تعداد انصرافی‌ها اقدام و پس از ثبت‌نام اعضای جدید و واریز مبلغ سهم آورده و اتمام تعهدات شرکت‌های مذکور این شرکت‌ها منحل خواهند شد.

وی اضافه کرد: به منظور اتمام حجت به اعضایی که تاکنون سهم آورده خود را پرداخت نکرده مقرر شده علاوه بر اعلان آخرین مهلت از طرف شرکت‌های تعاونی و اداره تعاون شهرستان دادگستری نیز برابر لیست اعلامی از سوی شرکت‌های تعاونی با اعضای مذکور تماس حاصل شده و مهلت مذکور به آن‌ها اعلام شود.

ایده‌پور گفت: در صورت عدم پرداخت سهم آورده از سوی اعضایی که تاکنون این سهم را واریز نکرده و با توجه به حضور نمایندگان سه قوه و جایگزین شدن آن‌ها توسط اعضای جدید و انحلال شرکت‌های تعاونی بعد از پایان پرداخت سهم توسط اعضای جدید هیچ مرجعی بعد از آن پاسخگوی اعضایی که سهم خود را واریز نکرده، نخواهند بود.

وی افزود: با توجه به اینکه چندین ۱۰ نفر معلول در شهرستان فاقد مسکن مناسب هستند و به منظور مساعدت به این عزیزان مقرر شده سه فقره فندانسیون باقی‌مانده مسکن مهر از طریق بهزیستی به این خانوارها واگذار شود لازم است بهزیستی شهرستان و استان سریعا از طریق مجاری مربوطه پیگیر موضوع تا حصول نتیجه نهایی بوده گزارش لازم را به ستاد مسکن شهرستان اعلان دارند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول