اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهرک‌نشین صهیونیست چند معترض فلسطینی را با خودرو زیر گرفت+فیلم

یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو به داخل جمعیت معترضان فلسطینی حمله‌ور شده و شماری را مجروح کرد.

شهرک‌نشین صهیونیست چند معترض فلسطینی را با خودرو زیر گرفت+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک شهرک‌نشین صهیونیست روز دوشنبه تلاش کرد شماری از معترضان فلسطینی را با خودرو زیر بگیرد.

این فرد ساکن نواحی اشغالی با تغییر جهت خودرو و چرخیدن در وسط یکی از خیابان‌های ناحیه «باب الأثبات» بیت‌المقدس اقدام به زیر گرفتن معترضان فلسطینی کرد. در نتیجه این حمله وحشیانه چند شهروند فلسطینی مجروح شدند.

پس از آنکه خودرو این فرد صهیونیست با جدول کنار خیابان برخورد کرده و متوقف شد، معترضان فلسطینی او و دیگر سرنشینان خودرو را با پرتاب سنگ زخمی کردند.

 

صحن‌های مسجد‌الاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی است.

این در حالی است که شب گذشته در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

نظامیان صهیونیست، دیشب همچنین در باب العامود در مسجدالاقصی  به فلسطینی‌ها حمله کردند تا آنها را متفرق کنند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از معترضان فلسطینی را در محله شیخ جراح و باب العامود بازداشت کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول