اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افزایش شمار مجروحان فلسطینی در مسجدالاقصی به 278 نفر

نظامیان صهیونیست از صبح امروز با محاصره مسجدالاقصی و حمله به فلسطینی‌ها، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کرده‌اند و تاکنون 278 فلسطینی در جریان این حملات مجروح شده‌اند.

افزایش شمار مجروحان فلسطینی در مسجدالاقصی به 278 نفر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در سایه تداوم حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و تحصن‌کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی که از صبح امروز آغاز شده و هنوز ادامه دارد، بر شمار مجروحان فلسطینی این درگیری‌ها افزوده شده است.

به نوشته الجزیره، نظامیان صهیونیست تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های مسجدالاقصی را بسته‌اند و ضمن محاصره آن، در حال سرکوب فلسطینی‌ها هستند و از امدادرسانی به زخمی‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. 

خبرگزاری فلسطینی «معا» نیز نوشت: هلال احمر فلسطینی اعلام کرد که با وجود ممانعت‌های رژیم‌ صهیونیستی، کادرهای درمانی و امدادرسانی تلاش می‌کنند تا به مجروحان فلسطینی کمک کنند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۲۷۸ نفر در جریان درگیری‌های صبح امروز در مسجد الاقصی و اطراف شهر قدیمی قدس، زخمی شده‌اند که شماری از آنها از کادر درمان و امدادرسان هستند و حال پنج نفر از آنها بسیار وخیم است. پیش‌بینی می‌شود که شمار مجروحان این سرکوب صهیونیست‌ها افزایش یابد.

اشغالگران همچنین خبرنگارانی را که در دروازه «الاسباط» در حال پوشش حوادث داخل مسجد الاقصی بودند، هدف قرار می‌دهد و مانع پوشش اخبار مربوط به به این درگیری می‌شود.

نظامیان صهیونیست از صبح امروز مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند و ضمن محاصره آن، با استفاده از بمب‌های صوتی، گاز‌‌ اشک‌آور، گلوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی، نمازگزاران و تحصن‌کنندگان در این مکان مقدس را هدف قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول