اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیام فرماندار دنا به مسافران و گردشگران/پناهی: کسی به سی‌سخت مسافرت نکند

فرماندار دنا گفت: ورود گردشگران و مسافران در تعطیلات عید سعید فطر به شهر سی‌سخت ممنوع است.

پیام فرماندار دنا به مسافران و گردشگران/پناهی: کسی به سی‌سخت مسافرت نکند

عبدالحمید پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا کشور در خصوص ممنوعیت مسافرت‌ها در تعطیلات عید سعید فطر در ستاد کرونا شهرستان دنا مقرر گردید که از روز سه شنبه از ورود گردشگران و مسافران به شهر سی سخت جلوگیری شود و پلاک های غیر بومی که قصد ورود به  شهر سی سخت را داشته باشند جریمه خواهند شد.

پناهی افزود: همه اماکن گردشگری و تفریحی، هتل ها و سوئیت‌های شهر سی‌سخت تا اطلاع ثانوی و دستور ستاد کرونا تعطیل و حق هیچ گونه فعالیتی در خصوص جذب گردشگر را ندارند ودر صورت مشاهده به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار دنا اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانداران در محل سالن شهید جرجانی برگزار شد استاندار از مردم شهرستان دنا به خاطر اینکه تاکنون کمترین میزان ابتلا و مرگ و میر کرونایی را داشتند تقدیر و تشکر کرد چرا که پای کار بودن مسئولان شهرستان دنا و همکاری مردم باعث شد که چنین وضعیت خوبی بر شهرستان دنا حاکم شود.

پناهی گفت: وضعیت کرونایی شهرستان دنا در برهه زمانی زلزله به وضعیت قرمز تبدیل شد که همت تمام دستگاه های دولتی و همکاری خود مردم باعث شد هم اکنون وضعیت به زرد تبدیل شود ولی این وضعیت نباید موجب بی‌خیالی و سهل انگاری گردد.

وی یادآور شد: لازم است مردم با نه گفتن به مسافرت‌ها، تشییع جنازه‌ها وجشن‌های عروسی باعث کمتر شدن و کمرنگ شدن اثرات مرگبار این ویروس شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول