اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«خود خواسته» و روایت تاریخی در 2 برهه زمانی/ «باربد بابایی» بازیگر شد

تهیه کننده سریال «خود خواسته» گفت: داستان «خودخواسته» از سال ۱۳۲۰ شروع می شود که ادامه آن به سال ۹۰ می رسد. ابتدای قصه جوانی داریم که در ادامه هفتاد سال بعد روایتش را بیان می کند.

«خود خواسته» و روایت تاریخی در 2 برهه زمانی/ «باربد بابایی» بازیگر شد

«امیر طالبی کاشانی» تهیه کننده سریال «خودخواسته» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: تصویربرداری این سریال به ۴۰ درصد رسیده است.چند روز به خاطر شیوع کرونا به لوکیشن های خارجی رفتیم و ۲۰ درصد از خارجی هایمان را گرفتیم و به خاطر اینکه اغلب مکان ها تعطیل بودند شرایط برای در اختیار گرفتن لوکیشن بسیار سخت بود و در این شرایط به علت هراس از آلودگی به ویروس به شدت مالکین لوکیشن محتاط بودند.

وی ادامه داد: لوکیشن اصلی مان واقع در یک پژوهشکده در خیابان حجاب است که چند لوکیشن در این فضا ساختیم و علاوه بر این یک لوکیشن حیاط زندان قدیم هم داریم.

 

این تهیه کننده درباره داستان این سریال نیز گفت: داستان «خودخواسته» از سال ۱۳۲۰ شروع می شود که ادامه آن به سال ۹۰ می رسد. ابتدای قصه سریال جوانی داریم که در ادامه هفتاد سال بعد روایتش را بیان می کند. داستان این سریال خاص و شیرین است و گروه نویسندگان حدود 5 سال برای نگارش آن زمان گذاشتند.

وی ادامه داد: تصویربرداری مان تا مرداد ماه ادامه دارد و به امید خدا پخش مان برای پاییز شبکه یک است.

به گزارش فارس، امیرعلی نبویان، علی دادرس، بهار نوروز پور، و خانم دادرس نگارش متن های این سریال را به عهده دارند. 

            


محمد نادری، سهیلا گلستانی، علیرضا آرا،  ایمان صفا، پیام احمدی نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی
، رضا کریمی. با حضور حسین پاکدل، عزت مهرآوران، علیرضا استادی، آتش تقی‌پور و حضور افتخاری ثریا قاسمی. با معرفی محمد صدیق مهر و باربد بابایی.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان: امیرحسین طالبی کاشانی_سعید سالارزهی_کارگردان:علیرضا بذرافشان_مدیر برنامه ریزی: امید همتی فراز_دستیار اول کارگردان: امیر حسین کهکشان_مدیر تولید: بیژن محرمی_مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی_مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی_طراح صحنه: امین جهانی_طراح لباس: زهره سلطانی_طراح گریم: امید گلزاده_تدوین:عباس سالارزهی_منشی صحنه: الناز کوتی_دستیار کارگردان:علیرضا شفیعی_مدیر تدارکات: محمد رسول ابراهیم پور_عکاس: اسرافیل قاسمی.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول