اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت‌نام بیش از ۲۰۰۰ نفر در شورای ائتلاف استان سمنان

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: بیش از دو هزار نفر از نیروهای انقلابی استان در این شورا ساماندهی شدند.

ثبت‌نام بیش از ۲۰۰۰ نفر در شورای ائتلاف استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از کمیته رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، همت هادیان اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی متشکل از احزاب و شخصیت‌های حقیقی اثرگذار، انقلابی و کارآمد در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تشکیل و سال ۹۸ در استان شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه اولین نتیجه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان، تشکیل مجلس انقلابی بود، افزود: اولین فعالیت جدی شورای ائتلاف استان، انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ بود که به لطف خداوند متعال نتایج خوبی به دست آمد و مردم به لیست شورای ائتلاف در سطح استان اعتماد کرده و اقبال خوبی نشان دادند و نمایندگان انقلابی، دلسوز و فعال وارد مجلس شورای اسلامی شدند.

هادیان از فعالیت این شورا در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در هر هشت شهرستان استان سمنان فعال و در حال حاضر در حال ساماندهی مجمع عمومی شورای ائتلاف استان بوده و تا امروز بیش از دو هزار نفر از نیروهای متدین، انقلابی، کارآمد و مؤثر در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند و این شورا به مرحله تکمیل و پایش رسیده است.

 وی با بیان اینکه در این مرحله ثبت‌نام بیش از یک‌سوم جمعیت را بانوان و جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: از دل مجمع عمومی، مجمع منتخب برای انتخاب نهایی شورای ائتلاف شهرستان‌ها در سامانه صورت خواهد گرفت و همه ثبت‌نام کنندگان در مجامع عمومی در کانون‌های قشری و تخصصی چهل‌گانه در شهرستان‌ها ساماندهی خواهند شد و تلاش می‌شود از ظرفیت همه نیروهای دلسوز، متدین و انقلابی در جهت پیشبرد شورا و کمک به مردم استفاده کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اولویت‌های این ائتلاف در عرصه فعالیت سیاسی اظهار کرد: اولویت اول و مهم شورای ائتلاف حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلابی، ارزشی و دلسوز نظام و رهبری و مهم‌تر از آن تلاش در جهت افزایش مشارکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

هادیان درباره برنامه‌های شورای ائتلاف در موضوعات مهم سیاسی پیش روی کشور توضیح داد: در بحث شورای اسلامی شهر و روستا برنامه‌ریزی توسط شورای ائتلاف شهرستان‌ها و با نظارت و تأیید شورای ائتلاف استان انجام و بر اساس شرایط و مقتضیات شهرستان‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر شاخص‌ها و ضرورت‌ها برای انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌ها مشخص شده است، گفت: قطعاً با تصمیمات شورای ائتلاف شهرستان‌ها و نظارت و تأیید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان افراد کارآمد، دلسوز، متخصص و متعهد برای خدمت به مردم و شهرها انتخاب خواهد شد و در زمان مقتضی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول