اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مجوز ۲ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد باطل شد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با نظارت هایی که بر فعالیت ۱۴ مرکز فعال مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان صورت گرفته، ۲ مجوز در سال گذشته لغو امتیاز شد.

مجوز ۲ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد باطل شد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، عماد تشکری ظهر امروز در نشست با اعضای مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد مرتبط با کسب و کار و کارآفرینی توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان انجام گرفت.

وی با اشاره به فعالیت موثر مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی افزود: همچنین در سال پیش دو مرکز جدید مشاوره و خدمات کارآفرینی در زیر گروه‌های تخصصی کشاورزی، باغداری، دامپروری و توسعه تجارت فروش و صادرات راه اندازی شد و مجوز فعالیت هفت مرکز تمدید شدند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظارت مستمر بر عملکرد کافه کارآفرینی و مراکز مشاوره کارآفرینی را در افزایش بهره­وری این مراکز موثر دانست و عنوان کرد: برگزاری انتخابات کانون کارآفرینی استان، برگزاری جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینی و انتخاب رئیس و دبیر جدید از جمله اقدامات این اداره در بخش توسعه کارآفرینی در سال گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از بازیگران اصلی ترغیب به اقدام کار آفرینی، مراکز مشاوره کارآفرینی است به گونه‌ای که حتی اگر آموزش مهارت کارآفرینی هم داشته باشیم، کافی نیست و باید در کنار آن مراکز مشاوره نیز وجود داشته باشد.

تشکری با اشاره به این‌که در سال گذشته مشاوره های تخصصی مرتبط با تامین مالی، حقوقی و قانونی و آموزشی، برنامه ریزی و مدیریتی به بیش از ۱۰۰۰واحد کسب و کار در استان صورت گرفته افزود: در سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد مرتبط با کسب و کار و کارآفرینی توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان انجام گردید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از کسب و کارهای خرد گفت: مراکز مشاوره و کارآفرینی می بایست براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری گامهای بلندی برای توسعه هرچه بیشتر مراکز کوچک تولیدی و خدماتی در استان بردارند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد همچنین با اشاره به تجلیل از برگزیدگان جشنواره کارآفرینان برتر استان در سال گذشته عنوان کرد: امسال نیز این موضوع در دستور کار است و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول