اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

گسترش هاکی در آموزش و پرورش اولویت فدراسیون هاکی ایران است

رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت های انسانی در یزد، گفت: به نظر می رسد شهر میراث جهانی یزد می تواند به زودی قطب هاکی ساحلی جهان شود.

گسترش هاکی در آموزش و پرورش اولویت فدراسیون هاکی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علیرضا بهرام قدیمی شب گذشته در پایان سفر خود به استان یزد در نشست خبری، با بیان این‌که فدراسیون هاکی آماده حمایت از ورزشکاران یزدی است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت راه‌اندازی آکادمی استعدادیابی و آکادمی بین‌المللی هاکی ساحلی در این استان، یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب هاکی جهان را دارد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا سه ماه آینده فرآیند اجرایی ساخت اولین زمین چمن استاندارد هاکی ایران در استادیوم آزادی افتتاح شود.

رئیس فدراسیون هاکی ایران گسترش هاکی در آموزش و پرورش را از جمله اولویت های اجرایی دانست و بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۰ مربی فعال هاکی در کشور داریم و تاکنون برای ۱۹۰ مربی درجه سه دوره آموزشی برگزار شده است.

قدیمی با اشاره به این‌که در حال ارتقاء تجهیزات ورزشی هاکی در ایران هستیم،  تصریح کرد: ۲۶ تن چمن به زودی وارد کشور می شود با اینکه ۲۵۰ دلار تجهیزات ورزشی نیز به ایران اختصاص یافته است.

رئیس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: تجهیزات هاکی کاملاً وارداتی و همه استادیوم‌های موجود برای هاکی در کشور فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد اما با تلاش‌های انجام شده، به زودی اولین چمن استاندارد هاکی ایران در استادیوم آزادی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول