اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک خودرو نظامی صهیونیست هدف موشک قرار گرفت و یک صهیونیست زخمی شد

در چارچوب واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به حملات نظامیان صهیونیستی در قدس، جنبش جهاد اسلامی یک خودرو نظامی صهیونیست‌ها را در شرق نوار غزه هدف گرفت.

یک خودرو نظامی صهیونیست هدف موشک قرار گرفت و یک صهیونیست زخمی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دقایقی پس از تمام شدن مهلت گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی برای خارج کردن نظامیانش از مسجدالاقصی و محله شیخ جراح قدس اشغالی، حمله راکتی و موشکی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی آغاز شد.

در یکی از حملات، یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه هدف یک موشک ضدزره قرار گرفت و دقایقی بعد جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

خبرگزاری سما فلسطین نوشت: گروه سرایا السلام [دسته‌های صلح] شاخه  نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای کوتاه مسئولیت این حمله به خودرو نظامی اسرائیل را بر عهده گرفت و گفت این حمله در شرق غزه با موشک کورنت انجام شده است. 

در اطلاعیه سرایا السلام آمده است که موشک دقیقا به هدف اصابت کرده است. 

در مقابل، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز این حمله موشکی را تأیید کردند. وبگاه خبری 0404 اعلام کرد که یک جیپ اسرائیلی هدف یک موشک ضدتانک قرار گرفته و یک صهیونیست نیز مجروح شده است. 

این وبگاه خبری در خبر اولیه به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

همزمان با این حمله، شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که با سی فروند راکت شهرک صهیونیستی سدیروت را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول