اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کنایه محمدعلی الحوثی به آمریکا

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت، نتیجه اعلام حمایت پنتاگون از اسرائیلی‌ها، پشتیبانی از کشتار فلسطینی‎هاست و با این وجود آمریکا ادعای ارائه طرح صلح دارد.

کنایه محمدعلی الحوثی به آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقاومت فلسطین با پایان ضرب‌الاجلی که به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به تجاوزاتش در قدس و مسجدالاقصی داده بود از دیروز بیش از دویست موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

رژیم صهیونیستی هم در حملات و تجاوزهای خود به کرانه باختری و نوار غزه از دیروز تا امروز ۲۴ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۷۰۰ نفر دیگر را زخمی کرده است.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در همین زمینه در توییتر خود نوشت: پنتاگون حمایت و دفاع خود از اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها را اعلام کرد و نتیجه آن پشتیبانی‌اش از کشتار فلسطینی‌ها و یمنی‌هاست و با این وجود ادعای ارائه طرح صلح دارد.

اخیرا، در سایه موفقیت نیروهای صنعاء در عملیات میدانی در استان مأرب که چیزی به آزادسازی کامل آن نمانده، نماینده آمریکا و سازمان ملل که با دست خالی به مذاکرات عُمان رفتند تا شکست میدانی را جبران کنند، با دستان خالی نیز آن را ترک کردند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول