اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیش از ۱۱ هزار نفر در اسلامشهر واکسن کرونا دریافت کردند

فرماندار اسلامشهر گفت: تاکنون برای بیش از ۱۱ هزار نفر از افراد واجد شرایط در شهرستان اسلامشهر واکسن کرونا تزریق شده است.

بیش از ۱۱ هزار نفر در اسلامشهر واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در آیین افتتاح و راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان اظهار کرد: با تلاشی که مجموعه ستاد مقابله با کرونا شهرستان به ویژه شبکه بهداشت و درمان انجام داده‌اند، تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از واجدین شرایط بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان واکسینه شده‌اند.

وی گفت: در پی ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا استان تهران، اقدامات اجرایی طرح واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا تصویب و پنج مرکز با تایید شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر شناسایی و در حال تجهیز است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به انجام واکسیناسیون در شهرهای چهاردانگه و احمدآباد بیان کرد: با توجه به جمعیت بخش احمدآباد مستوفی و ظرفیت مراکز بهداشتی موجود در آن واکسیناسیون در مراکز بهداشتی احمدآباد انجام می‌شود و در شهر چهاردانگه نیز با همکاری بخشداری و شهرداری چهاردانگه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به زودی مکان مناسبی به امر واکسیناسیون عمومی اختصاص می‌یابد.

مرسلپور افزود: ورزشگاه امام خمینی(ره) و مصلی نماز جمعه اسلامشهر به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا و استادیوم ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر به عنوان مرکز خودروی واکسیناسیون در دو نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان هستند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه‌های آموزش و پرورش، سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر و سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه و شهرداری‌های شهرستان به ویژه شهرداری اسلامشهر در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، خاطرنشان کرد: از شهروندان خوب و فهیم اسلامشهری درخواست دارم برای اجرای طرح واکسیناسیون بر اساس اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول