اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بشیری: کسانی که توانایی بار مسئولیت سنگین خدمت گذاری به مردم را دارند، در انتخابات ثبت نام کنند

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کسانی که توانایی بار مسئولیت سنگین خدمت گذاری به مردم را دارند، در انتخابات ثبت نام کنند.

بشیری: کسانی که توانایی بار مسئولیت سنگین خدمت گذاری به مردم را دارند، در انتخابات ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، فرهاد بشیری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه) در نطق میان دستور گفت: به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری ملت قهرمان همه امور کشور با رای و نظر مردم صورت می‌گیرد و این روزها در آستانه برگزاری دو انتخابات کشوری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستا هستیم که ضرورت دارد مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و برای انتخاب افراد اصلح نهایت تلاش و بررسی را داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: یقینا همه می‌دانیم هر آنچه را انتخاب کنیم نتیجه آن به خودمان بر می‌گردد لذا امیدواریم با شایسته گزینی که توسط مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور در کنار مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه صورت می‌گیرد، شاهد دولت کارآمد، شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای انقلابی، رونق امور کشور خصوصا در حوزه معیشت، اقتصاد، عمران و آبادانی کشور باشیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از امروز کاندیداهای ریاست جمهوری برای ثبت نام به وزارت کشور مراجه می‌کنند لذا تقاضا دارم کسانی که توانایی این بار مسئولیت سنگین خدمت گذاری مردم را دارند، ثبت نام نمایند تا مردم شایسته انتخاب شوند و سکان اجرایی کشور را به اهلش بسپارند که طی دوره چهار ساله گرفتار مشکلات و مسائل نباشیم.

وی افزود: از سوی دیگر در حوزه اقتصادی و معیشت مردم شدیدا تحت فشار تورم و گرانی قرار دارند. رئیس جمهور محترم و دولت تاکنون نتوانستند به آن مسئولیتی که مقابل خداوند متعال، قرآن و ملت سوگند خوردند، عمل کنند لذا تذکر جدی به آنان می‌دهم، در فرصت باقی مانده دولت حداکثر تلاش خود را بکنند تا از درد و رنج مردم کمتر کنند.

بشیری خطاب به رئیس جمهور، گفت: هم اکنون وقت کارنامه دادن است، آدرس غلط ندهید و در جای طلبکار نباید قرار گیرید زیرا مردم متوجه هستند. در این ایام که امتحانات در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و لازم است که ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، اهتمام حداکثری داشته باشند. همچنین برای ارایه خدمات رسانی به مردم در ایام کرونا از همه روش‌های علمی مبارزه با این ویروس منحوس خصوصا شیوه‌های هوشمند استفاده نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بیشتر از این نباید غفلت کنند لذا از مدعی العموم به طور جدی می‌خواهم در ارتباط با چگونگی عملکرد ستاد کرونا بررسی همه جانبه انجام دهد و هر کسی به ویژه رئیس جمهور کوتاهی و بی تدبیری کردند را در دادگاه صالحه مورد رسیدگی قرار دهند تا بدانند نسبت به عملکرد خود باید پاسخگو باشند.

بشیری اظهار کرد: مذاکرات در وین در جریان است لذا لازم است وزارت خارجه به ویژه تیم مذاکره کننده با توجه به فرهنگ علوی و رهنمودهای رهبری مذاکرات را انجام دهند و پیگیر همه مطالبات بر حق ملت ایران باشند و از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری نمایند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشتار و جنایت توسط رژیم اشغال گر قدس و قتل عام دختران افغانستانی در کابل محکوم است. سازمان‌های بین المللی و رسانه‌های آزاد کجا هستید؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول