اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دو حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی حسن آباد حفر می‌شود

مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران گفت: حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید به زودی آغاز خواهد شد تا بخشی از کمبودهای منابع آبی حسن آباد فشافویه در شهرستان ری برطرف شود.

دو حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی حسن آباد حفر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران در نشستی با حضور بخشدار و رئیس شورای شهر حسن‌آباد اظهار کرد: با توجه به محدودیت شدید منابع، گذر بدون تنش روستاها و شهر حسن‌آباد از روزهای گرم سال با مدیریت هم زمان منابع و مصارف آب امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه روستاهای بخش فشافویه و شهر حسن آباد به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی از نظر منابع آبی دارای محدودیت های زیادی هستند، گفت: گرچه در تأمین منابع جدید آب برای حسن آباد با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما با یاری و همراهی همه دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی و فراهم کردن امکانات و منابع لازم تلاش خواهیم کرد که روستاییان و شهروندان عزیز در بخش فشافویه و شهر حسن آباد روزهای گرم پیش رو و فصل تابستان را با کم ترین دغدغه و تنش آبی سپری کنند.

مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران به اجرای طرح‌های اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در زمینه تأمین، ذخیره سازی و توزیع آب آشامیدنی حسن آباد اشاره کرد و افزود: به منظور رفع کمبودهای منابع آبی بخش فشافویه در فصل گرم سال، ضمن اجرای طرح شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز، به زودی مراحل تجهیز و بهره‌برداری از چاه روستای ابراهیم آباد به پایان می‌رسد و حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید نیز آغاز خواهد شد تا بخشی از کمبودهای منابع آبی حسن آباد برطرف شود.

حقیقی در پایان با تأکید بر لزوم همراهی شهروندان در امر مدیریت مصارف آب با توجه به محدودیت شدید منابع آب در جنوب تهران به ویژه حسن آباد خاطرنشان کرد: گذر بدون تنش و دغدغه از روزهای پیش رو، تنها از طریق مدیریت منابع امکان پذیر نیست لذا شهروندان و روستاییان عزیز باید با آگاهی از شرایط ویژه منابع آبی و توانایی و امکانات محدود آبفا، با همراهی و همکاری همه جانبه در امر مدیریت تقاضا ومصرف، شرکت آب و فاضلاب را در تأمین مستمر و پایدار آب برای تمام شهروندان و روستاییان شریف جنوب تهران یاری کنند. 

بخشدار و رئیس شورای شهر حسن آباد نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و لزوم بررسی، چاره اندیشی و رفع کمبودهای موجود در تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و روستاهای تابعه شهر حسن آباد، بر آمادگی بخشداری و شورای شهر حسن آباد در زمینه همراهی و همکاری با شرکت آب و فاضلاب برای رفع این کمبودها و فراهم کردن شرایط برای گذر بدون تنش از فصل گرم سال به ویژه در شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیر مجاز تأکید کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول