اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهرضا قرمز ماند/ ورودی شهر و روستاهای تفریحی مسدود شد

فرماندار شهرضا گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرضا و تعطیلات پایان هفته ممنوعیت تردد در شهرضا اعمال و ورودی روستاهای تفریحی شهرضا مسدود شد.

شهرضا قرمز ماند/ ورودی شهر و روستاهای تفریحی مسدود شد

ناصر اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت سفرها که به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است، ورودی‌ها و خروجی‌های شهرضا در پلیس راه اصفهان- شهرضا و ایست و بازرسی شهید امامی کنترل می‌شود و جذب مسافر در مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها ممنوع می‌شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در ایام تعطیل در خودورها در مسیرهای منتهی به باغات به شدت اعمال قانون می‌شوند، افزود: با توجه به تعطیلات پایان هفته اکیپ‌های بازرسی هلال احمر و بسیج در شهرضا فعال می‌شوند.

وی با بیان اینکه عادی‌انگاری، دورهمی‌ها و جمع شدن‌های خانوادگی سبب شده که شرایط شهرستان شهرضا قرمز بماند، گفت: امامزاده شاهرضا و پارک‌های اطراف آن و مراکز تفریحی در تعطیلات عید فطر تعطیل است و ۷۰ درصد روشنایی پارک‌ها نیز خاموش باید باشد.

اسدی با تأکید بر اینکه بازارهای روز تعطیل است و شهرداری باید اکیپ داشته باشد و با دستفروشان اطراف امامزاده شاهرضا برخورد کند، گفت: در این چند روز تعطیل بازرسی‌ها باید تشدید شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه اگر پمپ‌بنزینی تخلف داشته باشد و پروتکل‌ها را رعایت نکرد بلافاصله به دلیل اینکه یکی از مراکز پر خطر است، تعطیل می‌شود، بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز سه‌شنبه تا روز جمعه ممنوعیت تردد در شهرضا اعمال می‌شود، از روز گذشته با استقرار کانکس شهرداری در ورودی رفت و آمدها کنترل می‌شود و روستاهای هونجان و اسفرجان نیز ورودی‌های آن‌ها مسدود شد.

وی با بیان اینکه پلاک‌های غیربومی باید مجوز تردد داشته باشند در غیر این صورت اجازه ورود به شهرضا را ندارند، عنوان کرد: از اصناف به خاطر همراهی با ستاد کرونا شهرضا تقدیر می‌کنیم در حال حاضر اصناف ۸۰ درصد پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، ساده‌انگاری باید در بازار شهرضا و رفت و آمدها از بین برود و این بیماری را جدی گرفته شود.

اسدی با تأکید بر واکسیناسیون کرونا در شهرضا عنوان کرد: عده‌ای اندک واکسیناسیون در کشور را زیر سؤال می برند، این شائبه‌ها دروغ است، کشورهایی که به شدت درگیر کرونا بودند در حال حاضر با واکسن مرگ و میر و بیماری را کنترل کرده‌اند و امیدوار هستیم در چند ماه آینده با واکسیناسیون فراگیر این بیماری کنترل شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول