اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فضاهای ورزشی کرمانشاه برای واکسیناسیون علیه کرونا تجهیز می‌شوند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه گفت: سالن‌های ورزشی و فضاهای مختلف مناسب بیشتری برای واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در کرمانشاه در حال آماده سازی است.

فضاهای ورزشی کرمانشاه برای واکسیناسیون علیه کرونا تجهیز می‌شوند

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت اخبار کرونا در استان، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۴۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: ۱۳۸ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند که ۳۴ نفر از آن‌ها با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۰۰ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اشاره‌ای به وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌های استان داشت و افزود: اسلام‌آباد غرب با ۶۰ بیمار و پاوه با ۳۶ بیمار بیشترین تعداد بیماران را دارند.

وی در خصوص برنامه واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، خاطرنشان کرد: هشت مرکز دیگر که بیشتر سالن‌های ورزشی در سطح شهر کرمانشاه است برای واکسیناسیون آماده می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول