اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

زمان بهره‌برداری از بخش نخست خط 10 متروی تهران

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه خط 10 مترو طولانی‌ترین خط برون‌شهری متروی پایتخت محسوب می‌شود، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها بخش نخست این بخش یعنی از وردآورد تا میدان کتاب تا سال 1404 افتتاح می‌شود.

زمان بهره‌برداری از بخش نخست خط 10 متروی تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در مراسم احداث نخستین قطعه از خط 10 متروی تهران اظهار داشت: مطالعات 4 خط جدید 8، 9، 10 و 11 آغاز شده و خط 10 متروی تهران طولانی‌ترین خط برون‌شهری در متروی پایتخت محسوب می‌شود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعات دستگاه حفار در این محل قرار گرفته است، گفت: امیدواریم تا قبل از تابستان دستگاه را به عمق 18 متری منتقل کنیم و عملیات به سمت میدان کتاب آغاز شود. 

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه امیدواریم مطالعات نخست احداث چهار خط جدید تا پایان شهریور انجام شود، گفت: تمام موضوعات مختلف مانند پدافند غیرعامل، آبهای سطحی، مسائل زیست‌محیطی و مباحث دیگر در این راستا مدنظر قرار گرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: زمان بهره‌برداری از 20 کیلومتر خط 10، حدفاصل وردآورد تا میدان کتاب تا شهریور 1404 پیش‌بینی شده و هزینه 100 هزار و 700 میلیارد تومانی برای بخش ساختمانی و 2 هزار میلیارد تومانی برای تجهیزات درنظر گرفته خواهد شد و پیش‌بینی‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول