اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امروز سنگ‌های فلسطینیان تبدیل به موشک شده است/ سکوت غرب در مقابل کشتار دختران افغانستانی محکوم است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جهان اسلام توسط رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا داغدار شد، گفت: اما با این کار خود قبر خود را کندند و دیدند که مقاومت نتیجه داد و امروز سنگ فلسطینیان تبدیل به موشک شده است.

امروز سنگ‌های فلسطینیان تبدیل به موشک شده است/ سکوت غرب در مقابل کشتار دختران افغانستانی محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر زنجان با تبریک عید سعید فطر، عید بندگی بر همه مسلمانان اظهار کرد: ماه رمضان ماه فصل است و نماز عید سعید فطر روز بازگشت به پروردگار الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه خروج برای نماز عید سعید مانند روز قیامت است که مومنان برای دریافت عمل خود به پا می‌خیزند، گفت: کسانی که روزه ماه مبارک رمضان گرفتند و در این ماه الهی عبادات کردند، پاداش خود را در روز عید سعید فطر از خداوند متعال می‌گیرند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه جهان اسلام توسط رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا داغدار شد، گفت: اما با این کار خود قبر خود را کندند و دیدند که مقاومت نتیجه داد و امروز سنگ فلسطینیان تبدیل به موشک شده است.

وی با بیان اینکه امروز افول رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را شاهد هستیم، تصریح کرد: مقاومت این روزها نتیجه داده و ان‌شاالله شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

خطیب نماز عید سعید فطر زنجان به حادثه دردناک مدرسه سیدالشهداء در افغانستان اشاره کرد و گفت: سکوت دولت‌های غربی و سازمان‌های بین‌المللی نشان دهنده مظلومیت مردم مسلمان افغانستان است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه کودکان مظلوم و دختران افغانستانی گناهی نداشتند، ادامه داد: کشتار کودکان همیشه محکوم است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اینکه ملت ایران ۴۲ سال در صحنه بودند و هرگز صحنه را ترک نکردند، ادامه داد: همه می‌دانیم مشکلاتی وجود دارد که برخی به دلیل عوامل خارجی و برخی به دلیل عوامل داخلی است، اما باید در صحنه باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز دشمنان سخت‌ترین و شدیدترین هجمه و تبلیغات را علیه انتخابات به کار گرفته‌اند تا از حضور مردم در عرصه انتخابات جلوگیری کنند، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات باید در صحنه باشیم و از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از کسانی که وارد عرصه شدند تقاضا دارم برنامه بدهند و از مردم هم تقاضا دارم به برنامه رای دهند نه به شعار.
وی با تقدیر از مدافعان سلامت و همه کسانی که در این مدت برای سلامتی مردم جانانه در مقابل ویروس کرونا تلاش کردند، گفت: از همه کسانی که در این مدت یاریگر نیازمندان بودند تقدیر و تشکر میکنم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نباید نیازمندان را فراموش کنیم و به یاری آنها بشتابیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم و این کمکها را باید ادامه دهیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به رشادت‌های نیروی قدس گفت: نیروی قدس در منطقه غرب آسیا توانسته اقدامات بزرگی را انجام دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبری در مورد شهید سلیمانی گفت: به گفته رهبری شهید سلیمانی یک مکتب بود و باید با شناخت این مکتب راه و یاد او را ادامه دهیم.

امام جمعه زنجان در پایان خطبه‌های عید سعید فطر از وضعیت نامناسب محوطه نماز جمعه و مصلی از مردم و همه نمازگزاران زنجانی عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول