اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

«بقّال نت» بستری برای توسعه خرید و فروش غیرحضوری در قم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از نقش مؤثر شرکت «بقال نت» در توسعه کسب و کارهای الکترونیکی و خرید و فروش های غیرحضوری در قم خبر داد.

«بقّال نت» بستری برای توسعه خرید و فروش غیرحضوری در قم

حسن احمدلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به گزارش مرکز بهداشت استان مبنی بر رعایت اندک محدودیت های کرونایی در برخی اصناف و از جمله صنف آرایشگاهی اظهار کرد: استاندار قم در این زمینه دستور پیگیری لازم را داده است، بویژه آن که رعایت ۲۵ درصدی محدودیت های کرونایی در صنف آرایشگاه های قم باید با نظارت بیشتر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تمرکز بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف قم و اقناع سازی در مورد آن همچنان ادامه دارد و از این رو استمرار بازدیدهای نظارتی از سوی اتاق اصناف مرکز استان در دستور کار است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم سپس اضافه کرد: در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه سال جاری، ۳۳۱ بازرسی از سوی اتاق اصناف انجام شده که این بازرسی ها، معرفی ۵۲ مورد متخلف به تعزیرات را به دنبال داشته است.

احمدلو درباره اولویت گسترش کسب و کارهای اینترنتی و خرید و فروش های غیرحضوری نیز خاطرنشان کرد: مدیریت استان بارها نسبت به این موضوع توجه داده و حتی عنوان کرده که این توسعه و گسترش در دوران پساکرونا نیز باید ادامه یابد، از این رو این اولویت در دستور کار اتاق اصناف مرکز استان قرار داشته و دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات اخیر در این موضوع، استفاده از خدمات شرکت «بقال نت» برای عبور از خرید و فروش حضوری به سمت کسب و کار الکترونیکی است تا واحدهای صنفی بتوانند به راحتی و به صورت رایگان نسبت به خرید و فروش غیرحضوری حتی به صورت جزئی و  حتی در صورت إعمال محدودیت های کرونایی اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین گفت: بقال نت هم اکنون ۵۰۱ کاربر استان قم را در سامانه خود به صورت فعال می بیند و امیدواریم در آینده ای نزدیک با افزایش چهار برابری این کاربران، به حداقل دو هزار کاربر در بقال نت برسیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول