اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم با بصیرت و شناخت کامل در انتخابات شرکت کنند

امام جمعه پرند گفت: مردم انقلابی با بصیرت و شناخت کامل در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا فردی انقلابی، مردمی و معتقد به جوان‌گرایی انتخاب شود.

مردم با بصیرت و شناخت کامل در انتخابات شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه پرند، در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر، خود و عموم مردم انقلابی را به رعایت تقوی و دوری از گناه دعوت کرد.

وی گفت: از مردم انقلابی می‌خواهم با بصیرت و شناخت کامل در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا فردی انقلابی، مردمی و معتقد به جوان‌گرایی انتخاب شود.

امام جمعه پرند ضمن محکوم کردن حادثه خونین افغانستان که در آن تعداد زیادی از دختران دانش آموز به دست عوامل آمریکایی به شهادت رسیدند گفت: وجود امنیت در کشورمان مرهون خون شهدای عزیز خصوصا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم این امنیت برای کشورهای همسایه خصوصا افغانستان هم ایجاد شود.

حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به عشق و علاقه مردم به ایران و انقلاب بیان کرد: این مردم پرند روزی مستاجر بودند و یک مشکل داشتند آن‌هم اجاره خانه بود اما امروز به پرند آمدند که الان پول پیش به اوج رسیده، نه پارک خوبی دارند نه امکانات سایر شهرها را دارند و نه آسفالت خوبی دارند، باید هوای این مردم را داشت که همین‌ها حامیان ایران و انقلاب هستند.

وی خطاب به مسؤولان شهر، شرکت عمران، شورای اسلامی شهر و شهرداری گفت: تا می‌توانید به این مردم خدمت کنید. متاسفانه شهر مستقل نیست، درآمد وبودجه‌ای هم از خارج از شهر ندارد، فرمانداری و بخشداری در شهر نیست و باید خود شما مسؤولان کار را انجام دهید.

امام جمعه پرند با اشاره به انتخابات تصریح کرد: شما را به خدا قسم می‌دهم که این بار با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنید و رای دهید، مثل گذشته نباشد که با تبلیغات‌ مسموم ما را فریب دهند، به طوری که امروز همه ما بابت مشکلات اقتصادی و عدم مدیریت دولت به خاطر انتخابمان پشیمان هستیم.

حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص دولت آینده گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید به سمتی حرکت کنیم که یک دولت انقلابی و جوان انتخاب کنیم، یک دولت جهادی انتخاب شود.

وی با اشاره به حوادث این روزهای فلسطین تصریح کرد: نیروهای انقلابی حزب آلله در لبنان و فلسطین آگاه هستند پیروزی نزدیک است کمتر از همان ۲۵ سالی که رهبر انقلاب فرمودند و علائم زوال آن‌ها مشخص است و یقین بدانید اسرائیل عقب‌نشینی خواهد کرد و به خاک ذلت خواهد افتاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول