اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امروز بخشی از مردم از وضعیت موجود گله‌مند هستند/ انتخابات فصل نوسازی در مدیریت کشور است

امام جمعه ابهر با بیان اینکه هر چه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بالاتر و بیشتر باشد رضایت مردم نیز از شرایط و وضعیت افزایش می‌یابد، گفت: اکنون همه بررسی‌ها نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از مردم نسبت به وضع موجود به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی گله‌مند و ناراضی هستند.

امروز بخشی از مردم از وضعیت موجود گله‌مند هستند/ انتخابات فصل نوسازی در مدیریت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ابهر به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرده و اظهار داشت: کارآمدی نظام‌های سیاسی از مهم‌ترین عوامل رضایت عمومی در جوامع انسانی به شمار می‌آید و بین رضایت‌مندی مردم با کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ارتباط مستقیم وجود دارد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه هر چه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بالاتر و بیشتر باشد رضایت مردم نیز از شرایط و وضعیت افزایش می‌یابد، افزود: اکنون همه بررسی‌ها نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از مردم نسبت به وضع موجود به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی گله‌مند و ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند بر عمق این نارضایتی افزوده و بدبینی، بی‌اعتمادی و ناامیدی را در جامعه عمق بخشیده و نهادینه سازند، تصریح کرد: در چنین شرایطی باید همگان بر افزایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی به عنوان عامل اصلی در ایجاد رضایت مردم، اعتماد سازی در جامعه و تقویت روح امید متمرکز شوند.

رحیمی با بیان اینکه نکته اساسی آن است که این خود مردم هستند که باید با مشارکت حداکثری در انتخابات و دست زدن به انتخاب اصلح، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را بالا ببرند، ادامه داد: چرا که در واقع انتخابات، فصل انتخاب مدیران اصلی و کارگزاران نظام به ویژه در قوه مجریه از سوی مردم است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در انتخابات این مردم هستند که دست به انتخاب رئیس جمهور می‌زنند که بیشترین امکانات کشور برای اداره امور در دستان او قرار دارد، اظهار داشت: اگر انتخابات 1400 ریاست جمهوری که در  واقع فصل نوسازی در مدیریت کشور و وارد کردن افراد تازه نفس در دستگاههای اجرایی کشور است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات باید یک رئیس جمهور با کفایت را انتخاب کنند که از ویژگی‌هایی چون مدیریت قوی، ایمان قوی، عدالت خواهی و فساد ستیزی برخوردار باشد و در سابقه خود دارای رویکرد و عملکرد انقلابی و جهادی باشد، افزود: فرد منتخب باید در انجام کارها به ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون و به ویژه به توانایی‌های جوانان برای اصلاح امور و بن بست شکنی‌ها باور داشته باشد.

رحیمی در پایان به بیانات 32 سال گذشته‏ مقام معظم رهبری در مورد ویژگی‌های یک انتخاب درست و اصلح اشاره و خاطر نشان شد: اهمیت دادن به مبانى و ارزش‌هاى اسلام و انقلاب، خدمتگزار مردم، استکبار ستیزی، شجاع و مقاوم در برابر فشارهاى دشمن، مؤمن، با تقوا، ساده زیست، اجتناب از اشرافی‌گری، امانتداری و پاکدامنی، توانمندی، همت جهادی، عادل و پایبند به اقتصاد مقاومتى باید از ویژگی‌های رئیس جمهور باشد.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول