اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مربی آلومینیوم: به دنبال دادن عیدی به هواداران هستیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به دنبال کسب سه امتیاز بازی فردا و دادن عیدی به هواداران هستیم.

مربی آلومینیوم: به دنبال دادن عیدی به هواداران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی دهقان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده مشهد شرایط تیم را قابل قبول عنوان کرد و گفت: از همه لحاظ در وضعیت مناسبی قرار داریم بخصوص اینکه ۶ نفر از بازیکنان کرونایی ما با بهبودی به جمع نفرات اصلی اضافه شده‌اند و با صلاح‌دید سرمربی در زمان مناسب به کار گیری خواهند شد.

وی افزود: در روزهای اخیر روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کرده‌ایم و برنامه‌هایی را در این زمینه پیاده کرده ایم و به بازیکنان نیز متذکر شده‌ایم که با تمرکز روی نقاط ضعف و قوت حریف بهترین استفاده از موقعیت‌ها را داشته باشند. 

مربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: امیدواریم فردا با ارائه یک بازی جوانمردانه هر ۳ امتیاز بازی را به هواداران هدیه کرده و یک عیدی خوب را به مردم اراک کنیم تا در ادامه نیز شرایط خوبی برای تیم رقم بخورد.

دهقان با اشاره به اینکه غایب خاصی برای بازی فردا نداریم، گفت: ۶ تن از بازیکنان کرونایی به جمع ما اضافه شده‌اند و البته چند نفری هم درگیر کرونا هستند، اما جایگزین‌های خوبی برای این بازیکنان داریم و فردا کسانی را به کار می‌گیریم تا به بهترین نحو ممکن خواسته‌های کادر فنی را انجام دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در کنار یک بازی جوانمردانه و به دور از حواشی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول