اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دست گیتی‌پسند از جام قهرمانی کوتاه ماند/ شاگردان شمسایی به نایب‌قهرمانی بسنده کردند

در قالب هفته دهم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسید تا با توجه به پیروزی مس سونگون از رسیدن به مقام قهرمانی باز بماند.

دست گیتی‌پسند از جام قهرمانی کوتاه ماند/ شاگردان شمسایی به نایب‌قهرمانی بسنده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب هفته دهم لیگ برتر فوتسال امروز تیم گیتی‌پسند اصفهان در ورزشگاه پیروزی از ساعت ۱۶ میزبان تیم مقاومت البرز بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

شاگردان شمسایی که فقط در صورت پیروزی در این بازی و به دست آوردن ۳ امتیاز می‌توانستند قهرمان این فصل باشند با وجود تعداد مصدومان زیاد با تمام قوا وارد زمین شدند ولی در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی متعادل از سمت هر دو تیم متعادل پیش رفت.

در ادامه نیز باز هم شاهد حملاتی از سوی هر دو تیم روی دروازه‌ها بودیم که با اشتباه از سوی بازیکنان و دفاع مدافعان حملات برای هیچ کدام ثمری نداشت و در پایان دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را تیم گیتی‌پسند با حملات بیشتر و بهتر آغاز کرد ولی در یک ضد حمله در دقیقه ۴ این تیم مقاومت بود که موفق شد توسط آرش دهدار دروازه میزبان را باز کند و گل اول خود را به ثمر برساند.

در ادامه‌ گیتی پسند تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه انجام داد و طولی نکشید که در دقیقه ۷ سنگ‌سفیدی دروازه مقاومت را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

بعد از گل گیتی‌پسند هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند هرچند مقاومت که در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست عنوان چهارمی را به دست آورد، تمایل بیشتری به گل زنی‌داشت ولی بازهم این گیتی‌پسند و احمدعباسی بود که در دقیقه ۱۵ برای بار‌ دوم دروازه مقاومت را باز کرد.

در ادامه و در ۳ دقیقه پایانی بازی، چند قدمی محوطه از سمت بازیکنان مقاومت روی وفایی خطا صورت گرفت و گیتی‌پسند صاحب ضربه ایستگاهی شد که وحید شمسایی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان برسد.

ترکیب تیم گیتی پسند اصفهان: 

علی‌اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، وحید شمسایی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی‌خانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، مسعود یوسفی، مهدی مصطفایی، مهران رضا‌پور و وحید شفیعی.

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب تیم مقاومت البرز: 

هادی شجاع، سجاد بابایی، سهیل جامدی، مهدی نوروزی، شهاب طالبی، داوود خسروی، آرش دهدار، سجاد عادلی‌پور، سجاد دارابی، مهدی حاجی‌پور، مهدی آهنگری و هادی دهقانی.

سرمربی: فرهاد کشاورزی

کارت زرد: 

سپهر محمدی و فرهاد توکلی گیتی‌پسند و     سجاد عادلی‌پور مقاومت

کارت قرمز:

فرهاد کشاورزی مقاومت البرز

حواشی:

* داور این بازی قبل از بازی تغییر کرد و نصیرلو قضاوت بازی را به عهده گرفت.

* دقیقه ۳ برخوردی بین احمد عباسی و بازیکن مقاومت پیش‌ آمد که عباسی با احساس درد زمین را ترک کرد.

* دقیقه ۴ سپهر محمدی مرتکب خطای هند شد و کارت زرد دریافت کرد.

* اعتراض مربی البرز در پی خطای بازیکنان گیتی‌پسند، به داور با کارت زرد همراه بود.

* خطا روی احمدعباسی چند قدمی محوطه یک ضربه نصیب گیتی‌پسند کرد که شوت شمسایی پس از برخورد به دروازبان روانه بیرون زمین شد.

* در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل قطعی برق سالن پخش زنده بازی تا پایان نیمه قطع شد.

* درگیری فرهاد توکلی با بازیکن نیمکت نشین مقاومت کارت زرد داور را برای وی در پی داشت.

* خطا روی وفایی نزدیک محوطه جریمه با اعتراض شدید سرمربی مقاومت همراه بود که کشاورز با کارت قرمز داور اخراج شد.

تیم گیتی‌پسند با پیروزی در این مسابقه و با کسب ۲۰ امتیاز در پایان مسابقات لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی رسید؛ مس سنگون که موفق شد با نتیجه ۷ بر یک کراپ الوند را شکست دهد با کسب ۲۲ امتیاز قهرمان این فصل از رقابت‌ها شد و سن‌ایچ ساوه با شکست ۴ بر ۳ مقابل فرش‌آرا در پایان در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام /۶۳۱۲۶/ج۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول