اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر بهداشتی در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر بهداشتی در شهرستان بهار

بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی با بیان اینکه با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه با اشاره به دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر و اعتراف به چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با سارقان و اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از وقوع سرقت، مهمترین اولویت کاری انتظامی شهرستان بهار است.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نوری با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت از معابر اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول