اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۸۹ درصد داوطلبان شوراهای شهر در استان بوشهر تایید صلاحیت شدند

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با احتساب داوطلبان تائید صلاحیت شده در هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان مجموع داوطلبان شوراهای شهر تائید صلاحیت شده ۴۰ شهر استان تا کنون به ۹۲۵ نفر معادل ۸۹ درصد و مجموع داوطلبان رد صلاحیت شده نیز به ۱۱۰ نفر معادل ۱۱ درصد رسیده است.

۸۹ درصد داوطلبان شوراهای شهر در استان بوشهر تایید صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از بررسی شکایت ۱۲۹ داوطلب شاکی شوراهای شهر رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، صلاحیت ۲۷ نفر از آنان در هیات نظارت استان بوشهر تائید شد.

دبیرستاد انتخابات استان بوشهر اعلام کرد: همچنین صلاحیت ۱۰۲ نفر دیگر از این داوطلبان شاکی در هیات نظارت استان بوشهر رد شده و این افراد می توانند از روز شنبه ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت به مدت چهار روز با مراجعه به فرمانداری‌های ۱۰ گانه و هیات نظارت استان اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

وی اضافه کرد: بر این اساس صلاحیت ۲۱ درصد داوطلبان معترض در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تائید و صلاحیت ۷۹ درصد رد شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: با احتساب داوطلبان تائید صلاحیت شده در هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان مجموع داوطلبان شوراهای شهر تائید صلاحیت شده ۴۰ شهر استان تا کنون به ۹۲۵ نفر معادل ۸۹ درصد و مجموع داوطلبان رد صلاحیت شده نیز به ۱۱۰ نفر معادل ۱۱ درصد رسیده است.

دهقانی ادامه داد: داوطلبان شاکی می‌توانند روز جمعه ۲۴ اردیبهشت با مراجعه به فرمانداری های ۱۰ گانه استان نتایج بررسی صلاحیت خود را دریافت دارند.‌ 

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: برای اجرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر ۲۷ هیات اجرایی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت همزمان با صدور فرمان اجرای انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور تشکیل شد که  ۱۰ هیات در فرمانداری‌ها و ۱۷ هیات در بخش‌های مستقل استان تشکیل شده و در این هیات‌ها ۲۴۳ معتمد اصلی عضو هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول