اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رد صلاحیت شدگان از سوی هیأت عالی نظارت ۴ روز فرصت اعتراض دارند

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض خود را طی چهار روز اعلام کنند.

رد صلاحیت شدگان از سوی هیأت عالی نظارت ۴ روز فرصت اعتراض دارند

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض خود را به مدت چهار روز اعلام کنند.

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: رد صلاحیت شدگان از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز فرصت دارند که اعتراض خود را به دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری طبقه همکف تحویل دهند.

وی یادآور شد: داوطلبان معترض به رد صلاحیت، باید دفاعیات خود را بر اساس مواردی که به آنها اعلام شده است تنظیم کنند و در موعد مقرر تحویل دبیرخانه هیات عالی نظارت استان دهند چراکه با اتمام این مهلت، هیچ اعتراضی قابل بررسی نیست.

محمدی افزود: اعتراض به رد صلاحیت انتخابات شوراها شامل شهرهای زیر200 هزار نفر و بالای 200 هزار نفر می‌شود.

گفتنی است، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات 728 نفر تعداد کل ثبت‌نامی‌های استان بود که ۱۵۶ نفر رد صلاحیت شدند و از مجموع کل رد صلاحیتی‌ها ۱۳۸ نفر مراتب اعتراض خود را به هیأت عالی نظارت ارسال کردند که در این رابطه جلسات متعددی برگزار و با دقت اعتراض تک به تک افراد و پرونده‌ها بررسی شد و در نهایت از ۱۳۸ اعتراضی صلاحیت ۳۷ نفر تأیید و ۱۰۱ نفر هم رد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول