اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انتخاب آگاهانه رمز عبور از مشکلات است

امام جمعه اراک انتخاب آگاهانه را رمز موفقیت کشور در رفع مشکلات دانست.

انتخاب آگاهانه رمز عبور از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: مردم با شرکت گسترده در انتخابات نقشه‌های دشمنان را در نطفه خنثی کنند.

وی افزود: با انتخاب درست و آگاهانه می‌توان فردی اصلح را انتخاب کرد و مشکلات را به واسطه حضور مدیران لایق برطرف کرد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: شاخص‌های یک انتخاب خوب بارها از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلابشان را اثبات می‌کنند، بیان کرد: ملت ایران می‌دانند که برای این انقلاب خون‌های زیادی به زمین ریخته شده و لذا در برابر آرمان‌های این نظام و انقلاب تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

دری نجف‌آبادی گفت: بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت ایران بارها در انتخابات گذشته به نمایش گذاشته شده و این بار نیز مردم بار دیگر این بلوغ سیاسی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات این پیام را به جهانیان مخابره می‌کنند که همچنان روی مواضع اصولی خود ایستاده و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهند داد.

امام جمعه اراک شرکت در انتخابات را امری واجب دانست و تاکید کرد: بعد از حضوری گسترده، انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور از امور واجب است، بنابراین مردم باید رئیس‌جمهوری مدیر، مدبر، باتقوا، آگاه نسبت به مسایل داخلی و بین‌المللی و حافظ منافع، مصالح، امنیت، عزت و اقتدار ملی را انتخاب کنند.

وی با اشاره به طرح برخی سخنان از  کسانی که امروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌ و تهدید کرده‌اند که اگر صلاحیت آنان تایید نشود انتخابات را تحریم می‌کنند و قانون را قبول ندارند، بیان کرد: این افراد پاسخ دهند چرا در انتخابات ۸۸ که از حمایت مردم برخوردار شدند و پیروز انتخابات قانون و انتخابات را قبول داشتند.

 دری نجف‌آبادی همچنین با اشاره به وقایع قدس و فلسطین بیان داشت: در طول ۷۰ سال گذشته اسرائیل غاصب با پشتیبانی آمریکای جنایتکار، آل سعود و دیگر کشورهای خود فروخته منطقه سعی در نابودی مردم فلسطین داشتند اما به برکت مقاومت و خون حاج قاسم امروز شمارش معکوس مرگ اسرائیل آغاز شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول