اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتخابات تجلی خواست ملت است/ فضای مجازی بهترین بستر بررسی برنامه کاندیداها است

یک فعال فضای مجازی هرمزگان گفت: فضای مجازی بهترین بستر برای بررسی برنامه کاندیداها و مقایسه آن با هم و تجلی خواست ملت است.

انتخابات تجلی خواست ملت است/ فضای مجازی بهترین بستر بررسی برنامه کاندیداها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جهانگیر حاجی‌زاده ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: انتخابات پیش روی شوراها و ریاست جمهوری به عنوان مهم‌ترین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی مطرح است و لذا با توجه به توسعه ابزارهای نوین ارتباطی و افزایش نقش فضای مجازی در ارتقای آگاهی‌های عمومی مردم، لذا بستر ویژه‌ای برای بررسی برنامه و دیدگاه کاندیداها فراهم است.

وی افزود: هزینه کرد بی‌مورد برای چاپ بیش از اندازه بنر و پوسترهای کاغذی که عملا سودی نیز برای آگاهی بخشی به مردم ندارد، بدون شک نمی‌تواند برای کاندیداها دستاوردی داشته باشد و ظلم به وضعیت کنونی جامعه بشمار می‌رود و لذا باید کاندیداها بر بسترهای متنوع رسانه‌ای نسبت به ارائه توانمندی‌های خویش اهتمام داشته باشند.

این فعال فضای مجازی با بیان این که تضارب آرا در انتخابات شوراها نباید به صحنه‌ای برای واگرایی و تنش تبدیل شود، عنوان کرد: هواداران کاندیداهای تأیید صلاحیت شده باید بدانند که انتخابات فرصتی برای همگرایی و جوشش ظرفیت‌های ملی برای وحدت و انسجام حداکثری است و نباید یک هفته تبلیغات انتخابات به فضایی برای تخریب و تنش و هتک حرمت بدل شود.

حاجی‌زاده همچنین ادامه داد: همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ممکن است بر یکدیگر نقش متقابل داشته باشد اما انتخابات ریاست جمهوری همواره سایه خود را بر انتخابات شوراها به جا نهاده و لذا کاندیداها نباید تصور کنند که با تبلیغات محیطی متراکم و پرهزینه می‌توانند رای مردم را جلب کنند بلکه مردم معیار درستی در این دوره در پیش گرفته‌اند و آن نگاه به برنامه‌ها و گذشته عملکردی افراد است که چه کارنامه شاخصی از عملکرد خویش به جا نهاده‌اند.

جهانگیر حاجی‌زاده گفت: کانون‌های مطالبه‌گری و نهادهای مردم نهاد اجتماعی بخصوص در حوزه سیاسی وظیفه دارند که تعهدات و برنامه‌های کاندیداها را ثبت و ضبط کنند تا بعدها با ورودشان به شورا، میزان تحقق وعده‌ها و عمل به قول‌هایشان به مردم را مردم سنجش قرار دهند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول