اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رفع مشکل ۳۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با ورود دستگاه قضایی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: مشکل ۳۱۳ واحد تولیدی و صنعتی صرفا از طریق برگزاری جلسه حل و فصل شده است.

رفع مشکل ۳۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با ورود دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان رضوی، امیر مرتضوی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات حل اختلاف به صورت مستمر، اظهار کرد: در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و جلساتی با حضور طرفین برگزار می‌شود که پس از توافق طرفین مراتب صورت جلسه و در قالب مصوبه ابلاغ شده که لازم الاجرا است و طی بازه زمانی یکساله ۹۹ تعداد ۴۸۲ جلسه در سطح خراسان رضوی برگزار و خروجی آن ۴۵۵ مصوبه بوده که تماما اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: طی بازه زمانی مذکور در کمیسیون‌های پنج نفره‌ حل اختلاف حمایت از سرمایه‌گذاری، مشکل ۳۱۳ واحد تولیدی و صنعتی صرفا از طریق برگزاری جلسه حل و فصل شده است که با این اقدامات گسترده از بیکاری ۹۳ هزار نفر کارگر پیشگیری شده است.

وی تاکید کرد: در این میان واحد‌هایی بوده‌اند که تا سه هزار نفر در آن‌ها مشغول به کار بوده‌اند که به تبع آن از بسیاری از جرایم و آسیب‌ها که منشأ آن بیکاری بوده است پیشگیری به عمل آمده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول