اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

چاپ ۳۴۵ عنوان کتاب در خراسان شمالی در سال گذشته

سال گذشته در استان ۳۴۵ عنوان کتاب به چاپ رسیده است که از این تعداد ۱۹۵ عنوان از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

چاپ ۳۴۵ عنوان کتاب در خراسان شمالی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، طبق اعلام اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، سال گذشته در استان ۳۴۵ عنوان کتاب به چاپ رسیده است که از این تعداد ۱۹۵ عنوان از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

علی‌محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی نیز در همین خصوص اظهار کرد: در عمل به منویات مقام معظم رهبری، بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فعالیت تحسین‌برانگیزی داشته و طی سالیان اخیر در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس از طریق منابع مکتوب گام‌های ارزشمندی برداشته است.

وی افزود: ضمن اینکه این بنیاد همکاری بسیار قابل‌توجهی با کتابخانه‌های عمومی داشته و منابع مکتوب بسیاری جهت استفاده مردم به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه همه سازمان‌ها در نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید سهیم باشند، بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان یک مرکز فرهنگی، با ارائه برنامه‌های فرهنگی متنوع نقش پررنگی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهند داشت.

جهانی ادامه داد: خوشبختانه  در این شرایط جامعه و  بروز بحران کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان  توانسته‌اند  با مسابقات کتاب‌خوانی آنلاین  و برگزاری نشست‌های مجازی نقد و بررسی  مرتبط با کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در این مسیر پیش‌قدم  و ثابت‌قدم باشند.

وی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای معرفی هر چه‌بهتر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج و اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی  و انتقال آن به نسل‌های آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول