اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

گام دوم انقلاب نیاز به رئیس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد

اعضای کانون تربیت اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی فرهنگیان سیستان وبلوچستان طی نامه‌ای اعلام کردند: انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ قرار است در قاب اصول و معیارهای گام دوم انقلاب برگزار شود و گام دوم انقلاب نیاز به رییس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد.

گام دوم انقلاب نیاز به رئیس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دبیر و اعضای کانون تربیت اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی فرهنگیان سیستان وبلوچستان طی نامه‌ای خطاب به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت، جبهه پایداری و شخصیت‌های برجسته سیاسی انقلاب اظهار کردند: انتخابات ریاست جمهوری  ۱۴۰۰ از این باب اهمیت دارد که آیا ملت ایران پس از۴۰سال در راستای بیانیه گام دوم انقلاب موفق به تشکیل دولت اسلامی خواهد شد.

همگان معتقدند کلید حل مشکلات در دست یک « دولت انقلابی»،«حزب اللهی »و«جوان » است بارها مقام معظم رهبری به این مهم اشاره و تاکید فرمودند. سوال مهم وکلیدی که درذهن مردم ، نخبگان و دلسوزان کشور شکل گرفته  این است که رییس جمهور تراز دولت اسلامی کیست؟ معاونین و وزرایی که می خواهند طی چهار سال او را همراهی کنند، آیا واجد شرایط و صفات یک کارگزار تراز دولت اسلامی هستند.

مردم بیش از۴۰ بار به پای صندوق‌های رآی رفتند، اما در شناسایی و گزینش کارگزاران تراز اسلامی توفیق چندانی نداشته اند اکثر آنهایی که خود را در معرض رآی مردم گذاشتند صلاحیت های علمی و عملی و تجربی لازم را نداشتند، آنهایی هم که داشتند به دلایلی خود را در معرض رآی مردم نگذاشتند.

مردم سوال می کنند، آیا احزاب و گروههای سیاسی و نیز رجال سیاسی-مذهبی که خود را برای ورود به صحنه رقابتهای سیاسی آماده می کنند، مسئله شکل گیری دولت اسلامی با کارگزارانی که باید در تراز دولت اسلامی باشند در دستور کار دارند؟

انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ قرار است در قاب اصول و معیارهای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شود و حتما باید براساس ارزش هایی چون آزادی، عدالت، استکبارستیزی، معنویت، عقلانیت ومردم سالاری باشد و اگر غیر از این مفاهیم به چیز دیگری فکرشود، نه اسلامی است و نه مردم.

 آرمان های فوق تنها با انتخاب رییس جمهوری ولایی وانقلابی و کارآمد حاصل می شود، لذا ازبزرگان سیاسی و مذهبی شورای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری عاجزانه تقاضا داریم اختلاف نظرها را در فرصت اندک باقیمانده برای رسیدن به کاندیدای اصلح واحد که مقبولیت عمومی برای رآی آوری داشته باشد را به خاطر رضایت خداوند و مردم کنار بگذارند  و از انتخابات سال ۹۶عبرت بگیرند تا بیش از این شاهد پس رفت در کشور نباشیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول