اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشییع شهدای قتل عام در اردوگاه «الشاطئ» غزه+تصاویر

صدها نفر از ساکنان نوار غزه، امروز پیکرهای شهدای قتل‌عام صهیونیست‌ها در اردوگاه « الشاطئ» را تشییع کردند.

تشییع شهدای قتل عام در اردوگاه «الشاطئ» غزه+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردم نوار غزه، صبح امروز پیکرهای شهدای قتل عام دو خانواده فلسطینی «ابوحطب» و «الحدیدی» در اردوگاه «الشاطئ» را تشییع کردند.

 

 

صدها نفر از شهروندان فلسطینی با شرکت در مراسم تشییع پیکرهای شهدای بمباران بامداد امروز اردوگاه الشاطئ با دو خانواده الحدیدی و ابوحطب ابراز همدردی و این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند. تصاویر این این مراسم در شبکه‌های اجتماعی و وبگاه‌های خبری فلسطینی در حال بازنشر است.

 

 

در پی حمله بامداد امروز جنگنده‌های صهیونیستی به این اردوگاه بدون هشدار قبلی، منازل دو شهروند فلسطینی هدف قرار گرفت که طی آن 10 نفر از اعضای این دو خانواده  از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند و هنوز نیروهای امداد و نجات در حال بیرون آوردن پیکرهای قربانیان از زیر آوار یک منزل مسکونی سه طبقه  هستند.

 

کادرهای پزشکی اعلام کردند که تنها موفق شدند یک نوزاد از خانواده الحدیدی را زنده از زیر آوار بیرون بیاورند که وضعیت جسمی خوبی ندارد و به بیمارستان انتقال یافته است.

 

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز در واکنش به این جنایت تصریح کرد که قتل عام اشغالگران در اردوگاه  الشاطئ بیانگر عجز و شکست آنها است.

وی افزود: «این قتل‌عام بیانگر میزان بن‌بستی است که اشغالگران در حال تجربه آن در مقابل عظمت مقاومت و شگفتی‌آفرینی مردان وفادار به آن هستند. ما [رژیم] اشغالگر بی‌رحم را مسئول کامل هدف قرار دادن شهروندان و غیرنظامیان می‌دانیم و تاکید می‌کنیم که مقاومت به دفاع از ملت مغرور فلسطین ادامه خواهد داد و بر دشمن پیروز خواهد شد.»

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا صبح امروز (شنبه - ۱۵ می)، را ۱۳۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن اعلام کرد.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول