اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حضور رییس دولت اصلاحات در انتخابات تکذیب شد/ فعال اصلاح‌طلب: از اول هم بنایی بر آمدن خاتمی نبوده

فعال سیاسی اصلاح طلب و سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس هرگونه تمایل به نام‌نویسی سیدمحمد خاتمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را قویاً رد کرد.

حضور رییس دولت اصلاحات در انتخابات تکذیب شد/ فعال اصلاح‌طلب: از اول هم بنایی بر آمدن خاتمی نبوده

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس پس از توییت حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در امور رسانه شایعات در مورد نام‌نویسی رئیس دولت اصلاحات قوت یافت.

حسام‌الدین آشنا در در صفحه توئیتر خود نوشته بود: اگرچه روز آخر است اول صبح است و سحرخیزان برای ثبت‌نام آمدند. تا ساعت ۱۸ شگفتی سازهای دیگری هم خواهند آمد.

در این باره سید شهاب الدین طباطبایی فعال سیاسی اصلاح طلب و سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس هرگونه تمایل و نام‌نویسی سیدمحمد خاتمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را قویاً رد کرد.

او گفت: نمی دانم دوستان از چه شگفتی حرف می زنند، معتقدم تنها شگفتی این انتخابات حضور خوب مردم خواهد بود که آن هم روز ۲۸ خرداد معلوم می شود نه امروز.

وی تصریح کرد: از اول هم بنایی بر آمدن آقای خاتمی نبوده که حالا بخواهند بیایند. امیدواریم دولتی از مردم رای بگیرد که نتیجه  اقداماتش با استفاده از تجربیات دولت اصلاحات به آرامش و بهبود شرایط مردم بیانجامد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول