اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا: با آرامش راه خود را ادامه می‌دهیم/ فردا روز سختی خواهیم داشت

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم مس در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی را کسب نکرده است اما این موضوع کیفیت این تیم را از بین نمی‌برد و سبب نمی‌شود که ما این تیم را به خوبی آنالیز نکنیم، قطعا فردا روز سختی را پشت سرخواهیم گذاشت و باید با تلاش مضاعف وارد زمین شویم.

نویدکیا: با آرامش راه خود را ادامه می‌دهیم/ فردا روز سختی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در فصل جاری دو مرتبه مقابل مس رفسنجان به میدان رفتیم و به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم، مس رفسنجان  از ابتدای فضل فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد. 

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد:این تیم از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد و توانسته‌اند فوتبال خوبی را از خود به‌نمایش بگذراند؛ تیم مس در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی را کسب نکرده است اما این موضوع کیفیت این تیم را از بین نمی‌برد و سبب نمی‌شود که ما این تیم را به خوبی آنالیز نکنیم، قطعا فردا روز سختی را پشت سرخواهیم گذاشت و باید با تلاش مضاعف وارد زمین شویم.

وی، تشریح کرد: برای بازی به تمرکز بالایی نیاز داریم و اگر نتوانیم این موضوع را عملی کنیم قطعا به مشکل برخواهیم خورد و امتیاز این دیدار را از دست خواهیم داد.

نویدکیا، در خصوص اتفاقات رخ داده در لیگ برتر انگلستان و حواشی دیدار منچستر و لیورپول و تشابه آن به دیدار پرسپولیس و سپاهان اذعان داشت: از وقتی که مسئولیت تیم سپاهان را قبول کردم سعی کردم تا جایی که امکان دارد تنش را از بدنه تیم و باشگاه دور کنم، دیدگاه خود را به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده‌ام و شاهد بودیم که حتی سرپرست تیم سپاهان زمانی بر روی آنتن شبکه سه سیما آمد پیرو همین استدلال بود و سعی کرد با استفاده از ادبیات محترمانه استدلال‌های خود را بیان کنند.

سرمربی تیم سپاهان، تشریح کرد: ما با هیچ کس بحث، درگیری و جنگ روانی نداریم و راه خودمان را با آرامش ادامه می‌دهیم، هر فردی به هر شکل که مختار است می‌تواند تیم خود را اداره کند اما سیاست ما آرامش است، در نهایت باید ببینیم دیدگاه ما به درد فوتبال ایران می‌خورد و یا نه.

وی، اضافه کرد: ما همیشه تنش‌ها را گردن هواداران می‌اندازیم، باید بدانیم که همه‌ی منشأ تنش‌های ایجاد هواداران نیستند و ما نیز در آن مقصر هستیم، دیدیم که هواداران در ورزشگاه‌ها حضور ندارند اما همچنان تنش‌های در مسابقات ایجاد می‌شود پس باید یک سری به خودمان بزنیم.

وی، پیرامون سالگرد قهرمانی تیم سپاهان در فصل ۹۳-۹۴ تشریح کرد: آن روز، روز بسیار عجیبی بود، ما از کورس عقب مانده بودیم و توانستیم به شکل رویایی خود را به صدر برسانیم، اتفاقات لذت بخشی در آن روز رخ داد، این روز برای همه مردم اصفهان و سپاهان خاطره‌انگیز بود.

نویدکیا، در خصوص بی‌دقتی بازیکنان سپاهان در ضربات نهایی گفت: در خیلی از دیدارها کیفیت لازم را نداشته‌ایم، برای مثال مقابل پرسپولیس و خوشه طلایی ساوه در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم، به شرایطی رسیده‌ایم که روز‌به‌روز در حال بهتر شدن هستیم؛ هماهنگی کادر جدید با بازیکنان زمان‌بر و این اتفاق نیز در سپاهان در حال رخ دادن است.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: فکر کنم رکورددار بازی در بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هستم، شب‌های قبل و بعد بازی به خوبی استراحت می‌کردم و بر روی بازی متمرکز می‌شدم، اکنون که هدایت تیم را بر عهده دارم از چند شب قبل خواب و خوراک ندارم، دوران بازیکنی و مربی‌گری باهم متفاوت است؛ آدم‌ها اشتباه‌ترین تصمیمات خود را موقع خوشحالی و یا غم می‌گیرند؛ سعی می‌کنم در این دو حالت خودم را کنترل کنم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول