اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان تعویق بیفتد

مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار آن شدند که مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت استان اصفهان به تعویق بیفتد.

مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان تعویق بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار آن شدند که مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت استان اصفهان به تعویق بیفتد.

در این نامه آمده است، با توجه به جایگاه شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان با سرمایه قابل توجه (بیش از ۲۳۰ هزار میلیارد ریال) و نقشی که می‌تواند در توسعه و عمران استان ایفا کند، لازم است بر اساس دستور مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری ناظر به مشارکت واقعی مردم در مالکیت و مدیریت این شرکت، اصلاح اساسنامه و انتخاب مدیران با فرایند منطقی و قابل دفاعی انجام گیرد.

در بخش دیگری از نامه به طوری که اهلیت نامزدها به دقت ارزیابی و احراز شود و حضور سهامداران واقعی با اطلاع‌رسانی کافی و مشارکت کانون‌ها و مجامع صنفی سهام‌داران به نحو شایسته انجام گیرد به طوری که بر وضعیت برگزاری مجمع از آنچه در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در استان اصفهان با روش الکترونیک و با حضور ۵۱ نفر (۰.۰۰۸درصد سهامداران) رخ داد به وضع قابل قبولی ارتقا یابد در غیر این صورت احتمال تبدیل آن به چالش بزرگ اقتصادی، اجتماعی و امنیتی متصور خواهد بود. لذا مقتضی است دستور فرمایید تا زمان تمهید کافی شرایط، مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول