اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در سیستان و بلوچستان معرفی شد

حجت الاسلام «احمد راهداری» به عنوان رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانه‌ای مشترک از معرفی رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در این استان خبر داد.

در این بیانیه آمده است، حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

از همین رو روز گذشته شورایی متشکل از اکثر نیروهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان و همچنین مسئولین دوره قبل ستاد آیت الله رئیسی و همچنین رئِیس و دبیر شورای وحدت و شورای ائتلاف سیستان و بلوچستان اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی تشکیل شد و حجت الاسلام «احمد راهداری» به عنوان رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان سیستان و بلوچستان با اکثریت آرا انتخاب شد.

این بیانیه می‌افزاید؛ همچنین در پی تفاهم انجام شده در این جلسه مقرر شد انجام کلیه فرآیندهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کل استان با همکاری این شورا و همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان به صورت مشترک انجام شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول