اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکید بر اصل بی‌طرفی در انتخابات آینده/ بررسی امکانات و تجهیزات توسط فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه بر اصل بی‌طرفی در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.

تاکید بر اصل بی‌طرفی در انتخابات آینده/ بررسی امکانات و تجهیزات توسط فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی گفت: در راستای تعامل، هم‌افزایی و آسیب‌شناسی انتخابات و انتقال تجربیات در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری در کمال امانت‌داری، بی‌طرفی و رعایت حقوق عامه خصوصا حق‌الناس بودن حق رای، جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات نظارت شورای نگهبان با حضور رئیس کل دادگستری تشکیل شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نشست اعضا با بیان تجربیات خود از نقاط قوت و ضعف انتخاباتی گذشته بر تعامل هر چه بیشتر در جهت تسهیل انجام فرآیند انتخابات مبتنی بر اصل قانون‌مداری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کردند.

وی بیان کرد: در نشست امروز ستاد انتخابات مقرر شد فرمانداران با هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت، آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات و نیازمندی‌های محل استقرار شعب را بررسی و در جهت رفع نواقص احتمالی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در این جلسه بر آموزش مستمر عوامل انتخابات نسبت به حوزه ماموریت خود تاکید شد.

محمدی عنوان کرد: با مبنا قرار دادن فرآیند انتخابات، ستاد انتخابات در تلاش بوده که نسبت به هر مقطع و زمانی هم آموزش لازم را ارائه دهد هم نیازمندی و تجهیزات مورد نیاز را تامین و نواقص را مرتفع کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازمندی‌های ما تامین وسائل نقلیه مورد نیاز است که مقدمات آن در دست اجرا است، همچنین نیروی انسانی آموزش دیده مخصوصا در حوزه فناوری بسیار مورد  نیاز است که رئیس کمیته فناوری در این خصوص فعال هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول