اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری عامل جمع‌آوری و توزیع شیرهای آلوده در ملکان

دادستان عمومی و انقلاب ملکان گفت: فردی که شیر‌های جمع‌آوری شده از دامداران را با موادی مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع‌آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

دستگیری عامل جمع‌آوری و توزیع شیرهای آلوده در ملکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی فرجام‌پور دادستان عمومی و انقلاب ملکان اظهار داشت: فردی شیر‌های جمع‌آوری شده از دامداران را با موادی مخلوط و سپس به یک مرکز جمع‌آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

وی افزود: پس از گزارش‌های رسیده، فرد متهم که دارای سوابق قبلی در این زمینه می‌باشد با تلاش پلیس اطلاعات شناسایی و بلافاصله در مورخه 21 اردیبهشت 1400 دستگیر شد. 

دادستان عمومی و انقلاب ملکان  اضافه کرد: انگیزه متهم در تحقیقات اولیه حکایت از کسب سود بیشتر با افزایش حجم شیر دارد.

وی ادامه داد: شیر‌های کشف شده در کارگاه این فرد با نظارت نماینده دادستانی و عوامل انتظامی معدوم و مرکز جمع‌آوری شیری که این فرد شیر‌های آلوده را به آن تحویل می‌داد نیز پلمب شد.

فرجام‌پور افزود: برای این فرد، پرونده به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق مخلوط کردن شیر با مواد غیرمجاز در بازپرسی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ملکان تشکیل شده و بررسی برای گستردگی کار این فرد و همدستان احتمالی او در حال انجام است. مشارالیه با قرار متناسب قانونی  روانه زندان مراغه شد.

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول