اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عملیات اجرایی شهر جدید «گلمان» ارومیه آغاز می شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی شهر جدید گلمان ارومیه آغاز می‌شود، گفت: منطقه گلمان به مساحت ۲۱ هزار و ۱۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شده و با احداث 5 هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر و گسترش زیرساخت‌های شهری، این شهر تازه تاسیس به عنوان ظرفیت مناسبی برای مردم این منطقه در زمینه توسعه شهرنشینی مطرح است.

عملیات اجرایی شهر جدید «گلمان» ارومیه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد اسلامی در بدو ورود خود به آذربایجان‌غربی، در فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی شهر جدید گلمان ارومیه آغاز می شود، اظهار داشت: با احداث 5 هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر و گسترش زیرساخت‌های شهری در شهر جدید گلمان، این شهر تازه تاسیس به عنوان ظرفیت مناسبی برای مردم این منطقه در زمینه توسعه شهرنشینی مطرح است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه گلمان ارومیه، تصریح کرد: منطقه گلمان به مساحت ۲۱ هزار و ۱۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شده است.

وزیر راه و شهرسازی افتتاح 103 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور، افتتاح بزرگراه ارومیه به سرو، افتتاح مساکن مهر و کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی را از دیگر اهداف سفر خود به آذربایجان غربی عنوان کرد.

وزیر راه و شهرسازی که پیش از ظهر امروز از طریق فرودگاه ارومیه وارد آذربایجان‌غربی شد، در سفر یکروزه خود به استان، در آیین افتتاح مساکن مهر، کلنگ‌زنی مساکن طرح اقدام ملی، بهره‌برداری پروژه‌های بازآفرینی شهری و افتتاح 103 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول