اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کمیسیون امنیت ملی مجلس: اقدامات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی پیگیری شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز نمایندگان ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت اشغال خانه های فلسطینیان در محله شیخ جراح قدس، اعمال محدودیت برای حضور مسلمانان در مسجد الاقصی و همچنین بمباران مناطق مسکونی در غزه، ایستادگی جانانه جریان مقاومت در فلسطین را تقدیر کردند.

کمیسیون امنیت ملی مجلس: اقدامات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی پیگیری شود

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسات این کمیسیون،‌گفت: دیروز و امروز جلسات کمیسیون امنیت ملی به بررسی لوایح ارجاعی به کمیسیون و گزارش کمیته های تخصصی درباره تعدادی از لوایح اختصاص داشت.

وی افزود: پس از ارایه گزارش کمیته های روابط خارجی و امنیت، مجموعا ۱۰ لایحه مورد تایید کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت و نظر کمیسیون درباره این لوایح به کمیسیون اصلی ارسال شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون با حضور کارشناسان مطلع آخرین تحولات فلسطین و سرزمین های اشغالی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

عمویی ادامه داد:‌ در این جلسه نمایندگان ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت اشغال خانه‌های فلسطینیان در محله شیخ جراح قدس، اعمال محدودیت برای حضور مسلمانان در مسجد الاقصی و همچنین بمباران مناطق مسکونی در غزه، ایستادگی جانانه جریان مقاومت در فلسطین را تقدیر کردند و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شریف دانستند و پیگیری موضوع در مجامع بین المللی تاکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول