اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تنیسور شیروانی در راه اردوی تیم ملی

عقیله ارشادی فر بانوی نوجوان شیروانی با رنکینگ ۱۳ به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شد.

تنیسور شیروانی در راه اردوی تیم ملی

عقیله ارشادی‌فر، ورزشکار و تنیسور شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: متولد سال ۱۳۸۶ و از کلاس پنجم ابتدائی تمرینات خود را زیر نظر پدرم محمدرضا ارشادی‌فر که خود از قهرمانان ملی و عنوان دار آسیایی و جهانی بوده و دارای بالاترین مدرک داوری و مربیگری بین‌المللی سطح یک جهانی است، شروع کردم.

وی گفت: دو سال قبل در شهرستان گرگان جزو برگزیدگان در بخش نونهالان و «هوپس» شده و با همراهی پدر و خواهرم که خود جزو امیدهای آینده این رشته است به‌طور اختصاصی و با جدیت در ورزشگاه آزادی شیروان حدود ۶ ساعت روزانه به تمرین پرداختم.

این تنیسور شیروانی در خصوص رعایت حجاب در مسابقات، تصریح کرد: رعایت حجاب محدودیتی ایجاد نمی‌کند و باافتخار به‌عنوان یک دختر ایرانی محجبه، به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

ارشادی فر بیان کرد: جسارت، شهامت و میل به پیروزی موجب پیشرفت بوده و ورزشکار را در مسابقات موفق خواهد کرد.

در ادامه محمدرضا ارشادی فر، پدر و  مربی این ورزشکار نوجوان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به دلیل گرانی لوازم ورزشی تنیس روی میز، تقریباً این ورزش به یک ورزش دست نایافتنی تبدیل‌شده و ابزار، امکانات خوب و مناسب، هزینه زیادی دربردارد.

این مربی بین‌المللی ادامه داد: ازآنجایی‌که بعد از مدتی، پیچ و شتاب راکت کمتر می‌شود باید رویه‌ی آن هر سه ماه تعویض شود.

ارشادی فر از مسئولین کشوری و استانی خواست که در جهت حمایت‌های لازم برای شکوفایی این استعدادهای درخشان همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات نوجوانان، تیرماه امسال در تهران برگزار می‌شود و از بین حدود سی شخص، نفرات اول تا سوم انتخاب و به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول