اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جزئیات قتل خواهر و همسرخواهر بابک خرمدین از زبان رئیس پلیس تهران

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اعتراف والدین بابک خرمدین به دو قتل دیگر توضیح داد.

جزئیات قتل خواهر و همسرخواهر بابک خرمدین از زبان رئیس پلیس تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردارحسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر اعتراف والدین بابک خرمدین به دو قتل دیگر اظهارداشت: پیرو تحقیقات صورت گرفته از والدین بابک خرمدین که به قتل پسر خود اعتراف کرده بودند این دو نفر به دو فقره قتل دیگر نیز اعتراف کردند.

سردار رحیمی گفت: در تحقیقات صورت گرفته پدر و مادر بابک خرمدین لحظاتی قبل به قتل دختر 49 ساله و داماد 55 ساله خود به شیوه خوراندن دارو بیهوش کننده و مثله کردن اجساد با انگیزه های اخلاقی و موادمخدر اعتراف کردند.

وی افزود:موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب در حال پیگیری است.

رئیس پلیس پایتخت به اعترافات پدر بابک خرمدین اشاره و تصریح کرد: این فرد اعتراف کرد که اولین قتل مربوط به داماد خانواده بود، آنها در سال ۹۰ به همین شیوه دامادشان را به قتل رسانده و پس از مثله کردن جسد آن را در چند نقطه رها کردند که محل های رهاسازی جسد نیز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در محل های اعلامی حاضر شدند انگیزه ارتکاب این قتل را در اعترافات پدر و مادر بابک خرمدین، آزار و اذیت دخترشان اعلام کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت به جزئیات قتل دختر خانواده پرداخت و گفت: هفت سال بعد، یعنی در سال ۱۳۹۷ این زن و شوهر دست به جنایت هولناک دیگری زده و دخترشان را که قبلا شوهرش را به قتل رسانده بودند، با همان شیوه بیهوشی و مثله مثله کردن به قتل رسانده و تکه‌های جسدش را در نقاط مختلف شهر رها کردند. 

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که والدین خرمدین این اقدام را نیز انحرافات دخترشان پس از جدایی از همسر اعلام کردند، گفت: بنابر ادعای این افراد، دخترشان پس از جدایی به مصرف موادمخدر و انحرافات روی آور شده بود و به همین دلیل او را نیز به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله کردند.

وی با بیان اینکه این زوج تاکنون علاوه بر قتل بابک خرمدین به قتل دختر ۴۹ ساله و داماد ۵۵ ساله‌شان نیز اعتراف کرده‌اند، گفت: البته دلایل ارتکاب قتل ادعایی است که از سوی والدین مطرح شده و ماموران پلیس آگاهی در حال بررسی موضوع هستند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده از افراد مطلع و دیگر فرزندان این زوج ادامه داشته و ماموران پلیس در محل های ادعا شده از سوی این افراد نیز حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول