اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۸۰۰ میلیون تومانی کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰۰ میلیون تومانی کالای قاچاق خبر داد.

دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۸۰۰ میلیون تومانی کالای قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 2 هزار و 20 قلم کالای قاچاق خبر داد.

 سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح این خبر فوق اظهار داشت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در محدوده بهشت زهرا و کنترل خودروهای عبوری به یک وانت آریسان حامل بار مظنون شده و در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو، تعدادی دستگاه صنعتی پنوماتیک و سرویس حمام از داخل آن کشف کردند.

وی به اظهارات متهم مبنی بر اینکه محموله را از خودروهای شوتی در اسلامشهر تحویل گرفته و قصد انتقال به یک انبارکالا در شهر صنعتی خاوران داشته است اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان، انبار کالا و مالک آن شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اعلام کرد: با هماهنگی قضائی از داخل انبار بازدید و در مجموع یک هزار و 70 عدد دستگاه صنعتی پنوماتیک، ۸۰۰ عدد پمپ باد تفنگی و ۱۵۰ سرویس کامل دوش حمام قاچاق کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه بیش از 8 میلیارد ریال برآورد شد و هر 2 متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفتند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول