اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نامه جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی/ قهرمان این میدان شما هستید

هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان نامه‌ای از طرف جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی و به دو زبان فارسی و عربی منتشر کردند.

نامه جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی/ قهرمان این میدان شما هستید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان نامه‌ای از طرف جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی و به دو زبان فارسی و عربی منتشر کردند.

در این نامه آمده است: درود خدا برشما مردم فلسطین باد که با الگو قراردادن شهدای مقاومت حماسه آفریدید؛ قطعا قهرمانان این میدان شما هستید.

در ادامه تصریح شده است: درود خدا برشما باد که با بهره‌گیری از آیه شریفه ان «مع العسر یسرا» بعد ازسال‌ها مقاومت ودفاع از مسجدالاقصی باسنگ، الان با موشک‌های نقطه‌زنی که به لطف تهرانی مقدم‌ها و با آیه «وما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» ساخته شده‌اند، تل‌آویو و اورشلیم را باخاک یکسان می‌کنید.

در این نامه عنوان شده است: درود خدا بر مجاهدت‌های مردم نوار غزه و کرانه باختری و بر کودکان فلسطینی که با شجاعت خود پرچم مقاومت را برافراشته‌اند و تا دادن آن به دست منجی عالم بشریت از پای نمی‌شینند.

در پایان بیان شده است: آه ای خواهران و برادران عرب زبانم، شما از سرزمینی مقدس زاده شده‌اید که قبله‌گاه مسلمین جهان است ولی شیاطین و رژیم منحوس اسرائیل آن را به خاک وخون کشیده‌اند اما دوران ترساندن‌ها و بزن و دروها تمام شده است و شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب صهیونیست آغاز شده است وبا اذن و نصرت الهی پیروزی نزدیک است و به یاری خدا قهرمانان و مردان این میدان شما هستید.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول