اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وضعیت مبهم رسول خطیبی در تراکتور

اخبار تائید نشده حکایت از جدایی سرمربی تراکتور از این تیم دارد.

وضعیت مبهم رسول خطیبی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از شکست دو بر صفر تیم تراکتور برابر آلومینیوم اراک که منجر به حذف تراکتور از جام حذفی شد، گفته می‌شود رسول خطیبی در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده و با اتوبوس تیم راهی هتل نشده است.

استعفای خطیبی هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه تائید نشده است، اما ظاهرا عدم واریز بخشی از قراردادهای بازیکنان که قرار بود امروز صورت گیرد، یکی از دلایل کناره‌گیری خطیبی بوده است.

همچنین عدم حل مشکل وی و با دژاگه و شجاعی بعد از بازگشت این تیم از لیگ قهرمانان، سبب شده که وضعیت این بازیکنان در تراکتور همچنان مشخص نشده و در این بازی هم حضور نداشتند و حالا مالک باشگاه بین خطیبی و کاپیتانان تراکتور یکی را انتخاب نماید.

شکست تراکتور برابر تیم اراک، شانس حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا را هم به شدت کاهش داد و حالا سرخپوشان باید بین 3 تیم اول لیگ برتر قرار گیرند که با فاصله زیادی که با تیم‌های پیشتاز ایجاد شده است، جبران امتیازات کار سختی برای تراکتور است.

تراکتور بعد از بازگشت در لیگ قهرمانان آسیا 2 در لیگ برتر برابر تیم‌های پیکان و نفت آبادان مساوی کرده و در جام حذفی هم مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد.  

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول