اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۷ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شده است

با ایجاد ۲۷ نقطه واکسیناسیون، تاکنون ۲۷ هزار دز واکسن در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

۲۷ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری عصر امروز در نشست شورای ادای این شهرستان ری اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال در ۴۹۰ شعبه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: انتخابات پیش روز آزمون بزرگی برای ایرانیان است، بنابراین باید تلاش کنیم با طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری با نقش آفرینی همه دست اندرکاران محقق شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره افزایش ثبت نام کنندگان و حضور پررنگ بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و و روستا در شهرستان ری بیان کرد: نباید به حاشیه ها توجه کنیم، زیرا آزمون بزرگ انتخابات در کشور تحول ایجاد خواهد کرد.

توکلی با بیان اینکه با برگزاری انتخابات پرشور شاهد سربلندی کشور و نظام خواهیم بود، اضافه کرد: گفتار و رفتار ما باید باعث وحدت در جامعه شود، نباید با عملکردمان در این ایام امنیت پایداری که به سبب خون شهدا حاصل شده خدشه دار کنیم.

وی بیان کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، اولویت اصلی ما است و همه اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان در مسیر رضایتمندی مردم و ایجاد امید در جامعه انجام گرفته است و با کمک رسانه‌ها، انتخابات با شکوهی را پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: از بداخلاقی‌ها به ویژه در ایام انتخابات پرهیز کنیم و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی به آگاهی بخشی جامعه کمک کنیم.  

توکلی با اشاره به عملکرد مطلوب شهرستان ری در اجرای طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: با ایجاد ۲۷ نقطه واکسیناسیون، تاکنون ۲۷ هزار دز واکسن  در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

فرماندار شهرستان ری در پایان با تاکید بر ضرورت فراهم‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی از پایتخت به ری تحمیل شده است که به ازای آن باید خدمات و تسهیلات مناسبی به مردم این شهرستان ارائه شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول