اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه قضایی تمام‌قد در کنار تولید ایستاده‌/ مدت‌هاست وارد «میدان تولید» شده‌ایم

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ایستاده و مدت‌هاست که وارد «میدان تولید» شده است.

دستگاه قضایی تمام‌قد در کنار تولید ایستاده‌/ مدت‌هاست وارد «میدان تولید» شده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سعید عمرانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان، به یکی از آنها که در صنعت نساجی فعالیت دارد، اشاره و اظهار کرد: امروز از جلوه‌ای از تولید در کشور بازدید می‌کنیم که یکی از مفاخر صنعت ریسندگی و بافندگی ایران است و با لطف و عنایت خداوند متعال، مشکل خاصی هم ندارند.

او گفت: به گفته مدیران این واحد تولیدی، مدیران قضایی استان سمنان در تمام مدت از حیث حمایت و کمک به تولید کنار آنها بوده‌اند و خیلی خوشحالیم که این ‌همه جوان نخبه از زن و مرد و دختر و پسر در این واحد مشغول به کار هستند.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ما خیلی وقت است که دیپلماسی صرف را در عرصه تولید کنار گذاشته‌ایم و وارد میدان تولید شده‌ایم و به این حضور در میدان و در کنار کارگر و تولید قرار گرفتن افتخار می‌کنیم.

عمرانی بیان کرد: این اطمینان را به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و هر کسی که سفره‌ای جلوی مردم پهن کند و معیشت مردم را بهبود ببخشد، می‌دهیم که تمام‌قد در کنارش ایستاده‌ایم و افتخار می‌کنیم در واحدهای تولیدی حضور پیدا می‌کنیم.

او گفت: خستگی‌ ما از حضور در کنار تولیدکنندگان از بین می‌رود و این بازدیدهای میدانی برای ما افتخار و بالندگی ایجاد می‌کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: برخی مجموعه‌های تولیدی هیچ مشکلی ندارند؛ ولی وظیفه خودمان می‌دانیم که این اطمینان را به آنها بدهیم که در کنارشان هستیم.

عمرانی افزود: اطمینان یک امر ذهنی بوده و ممکن است مدیر یک واحد تولیدی هیچ‌وقت با قوه قضائیه کاری نداشته باشد؛ ولی وقتی مطمئن باشد که حامی دارد، در آرامش و سلامت خاصی قرار می‌گیرد و پیش می‌رود.

او گفت: واحدهای تولیدی که مشکل دارند، را هم ورود کنیم تا بتوانیم مشکلاتشان را در دستگاه قضایی رفع کنیم.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، در سال ۹۹ با هماهنگی و تلاش‌های انجام‌شده از سوی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در جهت تحقق رونق تولید و مانع‌زدایی‌، برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و امسال نیز باید با همت و همکاری نهادها و مسؤولان ستاد رفع موانع تولید استان سمنان، با جدیت موارد و موانع موجود در راستای تولید و ایجاد اشتغال بیشتر شناسایی و پیگیری می‌شود.

باید مشکل آب استان سمنان که مانعی بزرگ بر سر راه تولید است، حل و فصل شود؛ کارشناسان می‌گویند تا زمانی که مشکل آب در استان سمنان وجود دارد، برخی از موانع تولید پیش‌روی شرکت‌ها و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع رفع نخواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول