اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیش‌بینی ۱۳ حوزه امتحانی در ابهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: یک هزار و 59 دانش‌آموز در پایه دوازدهم نظری و در 13 حوزه امتحانی حضور خواهند داشت.

پیش‌بینی  ۱۳ حوزه امتحانی در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسین شریفی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بر اهمیت حوزه روابط عمومی در ارتباطات سازمانی تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر اظهار کرد: جلسه گذشته 10 مصوبه مورد تایید قرار گرفت که عموما در حوزه گرامیداشت مقام معلم، فضاهای آموزشی و اجرای طرح‌های سواد بود که با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد نتایج مطلوبی در این حوزه‌ها بودیم.

وی با تاکید بر اینکه طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت آموزش و پرورش امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری است، تصریح کرد: یک هزار و ۵۹ دانش‌آموز در پایه دوازدهم نظری و در ۱۳ حوزه امتحانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در مورد رعایت فاصله ۲ متری و وجود تهویه مناسب در حوزه‌های امتحانی نظارت‌های مستمر انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تعامل میان کارشناسان شبکه بهداشت و مدیران مدارس را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دانش‌آموزان و اولیا تاکید شده تا پس از اتمام امتحان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجمعی نداشته باشند.

وی حفظ سلامت دانش‌آموزان را الویت اصلی مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در ایام برگزاری امتحانات با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش کردیم تا پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل در حوزه‌های امتحانی رعایت کنیم.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیران منطقه و صاحبان صنایع در حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری اظهار کرد: مدرسه‌سازی و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش از مهم‌ترین امورات در راستای توسعه و پیشرفت است.

 وجیهه‌الله نوروزی ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی را از موارد ویژه و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: باید به دور از اختلافات سلیقه‌ای و ایجاد همگرایی در راستای توسعه حرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از فعالیت‌های جزیره‌ای فاصله گرفت، تصریح کرد: باید تلاش شود تا با هماهنگی تمام ارگان‌ها و انجام نیاز سنجی‌های دقیق در راستای رفع مشکلات و موانع حرکت کرد.

نوروزی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان و لزوم جلوگیری از ایجاد تجمع‌ها گفت: رعایت قوانین و اصول تعیین شده توسط مسؤولان این حوزه در جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به ویژه در خصوص فضاهای آموزشی از ضروریات است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول