اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«هوشیار» مسئول کمیته پایه فوتبال هرمزگان شد

مهدی هوشیار با حکم رئیس هیات فوتبال هرمزگان مسئول کمیته پایه فوتبال استان هرمزگان منصوب شد.

«هوشیار» مسئول کمیته پایه فوتبال هرمزگان  شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حکم  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان، مهدی هوشیار از مربیان جوان فوتبال هرمزگان به عنوان مسئول کمیته پایه فوتبال استان منصوب شد.

طی مراسمی که با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان،  اصغر معماری دبیر هیات فوتبال ، منصور پزشک ریئس امور مالی هیات، منصور رییسی رییس کمیته جوانان و استعدادیابی، خسروانی و عاشوری عضو کمیته جوانان واستعدادیابی  و حسین شرف از پیشکسوتان فوتبال در محل هیات فوتبال برگزار شد، مهدی هوشیار حکم مسئولیت کمیته پایه فوتبال هرمزگان را از دستان رئیس هیات فوتبال دریافت کرد.

رییس هیات فوتبال استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: تلاش اعضای کمیته جوانان و استعدادیابی و منصور رییسی رییس کمیته جوانان و استعدادیابی در این مدت مسوولیتی ستودنی است و این کمیته توانسته است با تلاش شبانه روزی خودشان حرکتی نو را در این کمیته ایجاد کنند و امیدوارم با همدلی و همکاری اعضا بتوانیم این کمیته را در سطح کشور مطرح نماییم.

رئیس هیات فوتبال استان در ادامه با تبریک به مهدی هوشیار که مسئولیت بزرگ کمیته پایه فوتبال استان را پذیرفتند، گفت: امیدوارم ایشان با هماهنگی با کمیته جوانان واستعدادیابی بتوانند با برنامه ریزی فوتبال پایه را که درسطح کشور از اعتبار بالایی برخوردار است، به درجه عالی برساند.

به گزارش فارس، مهدی هوشیار دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی است. وی هم اکنون سرپرست ورزش فولاد هرمزگان می باشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول