اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«سالتوی» پنج امتیازی کرمانشاهی‌ها در جام تختی/ دوبنده‌پوشان پنج مدال رنگارنگ کسب کردند

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز، توان و استعداد کشتی استان را در این رویداد بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

«سالتوی» پنج امتیازی کرمانشاهی‌ها در جام تختی/ دوبنده‌پوشان پنج مدال رنگارنگ کسب کردند

منصور کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی که در تهران برگزار شد موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شده و توان و استعداد کشتی کرمانشاه را در این رویداد بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم حامد رشیدی در حالی در جایگاه سوم ایستاد که محمدصادق فیروزپور به طلا رسید و جمال خدابنده‌لو به نقره رسید و در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری به طلا رسید و در این وزن حمیدرضا زرین‌پیکر به نقره رسید و محمد‌جواد حمیدی دیگر کشتی‌گیر کرمانشاهی به همراه تیموراز بروواشویلی از گرجستان به برنز رسیدند.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه اضافه کرد‌: در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی از کرمانشاه صاحب گردن‌آویز طلا شد و احمد بذری به نقره رسید و حسین جلالی‌نژاد و حسین شهبازی به برنز رسیدند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در یک رقابت نزدیک در مقابل عباس فروتن نتیجه را واگذار کرد و به نقره رسید و امیررضا امیری و مهدی هاشمی به برنز رسیدند.

وی در ارزیابی از عملکرد کشتی‌گیران کرمانشاه در این دور، گفت: از میان هشت کشتی‌گیر، موفق به کسب ۵ مدال شده‌ایم و اگر کمی شانس با ما یار بود مدال‌های بیشتری می‌گرفتیم و یا رنگ مدال‌ها خوش‌رنگ‌تر می‌شد.

کیانی ادامه داد: این مسابقات در نقش انتخابی اردوی تیم ملی نیز عمل کرده و خوشحالیم پنج نفر از ورزشکاران ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بخش فرنگی عملکرد قابل توجهی نداشتیم، گفت: ۲ کشتی‌گیر کرمانشاهی اعزامی در بخش فرنگی در مسابقات جام تختی در یک وزن قرار داشته و در اولین مسابقه بنا به قرعه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به یک مقام پنجم بسنده کردیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول